דיווח בגרמניה: ונגר המועמד המוביל לאימון באיירן מינכן

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

ב"בילד" פורסם שראנגניק סירב לאפשרות להחליף את קובאץ', טוכל לא מתכוון לעזוב את פריז סן ז'רמן ואקס ארסנל הפך לפייבוריט ולא הכחיש את התעניינותו: "אני מתגעגע לאמן, לנצח, להכין קבוצה ולקדם שחקנים"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
באיירן מינכן הודיעה מראש כי הערב נגד אולימפיאקוס בליגת האלופות ובשבת ב"קלאסיקר" נגד בורוסיה דורטמונד (19:20, ישיר בספורט3) יאמן האנזי פליק, בעבר עוזרו של יואכים לב בנבחרת גרמניה ובשנה האחרונה שימש כעוזרו של ניקו קובאץ' שפוטר ביום ראשון האחרון, אבל האם הבווארים הולכים להדהים את עולם הכדורגל עם מאמנם הבא?


בימים האחרונים דווח כי תומאס טוכל לא מתכוון לעזוב את פריז סן ז'רמן לטובת הבווארים, נטען שמועמדותו של ז'וזה מוריניו בשלב זה לא רלוונטית ושאקס לייפציג ראלף ראנגניק סירב להצעה לאמן את הקבוצה ומעדיף מעבר לפרמיירליג, שם ישמח להחליף את אולה גונאר סולשיאר במנצ'סטר יונייטד, אבל מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה מאנגליה לגרמניה הוא לא אחר מאשר ארסן ונגר.


כריסטיאן פולק, כתב העיתון "בילד", פרסם הבוקר (רביעי) שהצרפתי בן ה-70, שכידוע לא מאמן מאז נפרד מארסנל בקיץ 2018 לאחר 23 שנה בתפקיד, הפך למועמד המוביל לאימון הקבוצה ושהצדדים צפויים לפתוח במגעים בהקדם.




השמועות על ונגר אמנם נפוצו מיד עם פיטוריו של קובאץ', אבל סירובו של רגניק לתפקיד "הפך את ונגר למועמד המוביל בהחלט" לפי הפרסום וגם ונגר עצמו לא הכחיש את האפשרות שיגיע לבאווריה כשאמר אתמול בתפקידו כפרשן "BEIN" למשחקי ליגת האלופות: "אימון הוא כל חיי ואני מתגעגע לאינטנסיביות שבדבר, לנצח משחקים, להכין קבוצה, לחלוק רגשות ולקדם שחקנים. עבדתי במשך 36 שנה ברצף וזה לא היה רע עבורי לזכות לשנה של מנוחה מלחצים ואנשים שרואים אותי אומרים לי שאני רגוע יותר, וזה נכון, אבל מצד שני אני מתגעגע".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי