קוטיניו: "יודע שאני חייב להשתפר". פליק ימשיך עד תום העונה?

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

הקשר הברזילאי שירד לספסל לאחרונה הפגין ביקורת עצמית: "אני רוצה לשחק טוב יותר, מרגיש כאן בנוח". היו"ר רומינגה חילק שבחים למאמן: "מרוצים מעבודתו" והודיע שהחלטה תתקבל לאחר ה-21 בדצמבר, המשחק האחרון השנה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
מאז הגיע פיליפה קוטיניו לבאיירן מינכן כמושאל הקיץ בקול תרועה רמה הוא ספג ביקורות אינספור. הקשר הברזילאי כבש אמנם שלושה שערים ובישל עוד חמישה אך גם הוא יודע שהוא חייב לתת יותר, ולאחרונה אף פתח לא פעם על הספסל מאז הגעתו של המאמן החדש האנזי פליק. בראיון בגרמניה הפגין ביקורת עצמית.


קוטיניו אמר: "אני יודע שעליי לשחק טוב יותר ואני רוצה לשחק טוב יותר". על המאמן החדש אמר: "השינוי הכניס רוח רעננה לקבוצה, יש לנו שוב מוטיבצייה. האווירה השתנתה לחלוטין וזה ההבדל הגדול מבחינתי".


על העתיד: "התוכנית היא שאשאר כאן למשך עונה אחת, אני מתמקד בזמן הזה ולא מעבר. אבל כן, אני מרגיש כאן טוב מאוד והייתי שמח להמשיך מעבר לכך אם הכל יסתדר".




ביום שבת, כזכור, באיירן רשמה הפסד בכורה עם המאמן החדש כשנכנעה 2:1 בביתה לבאייר לברקוזן. פליק עצמו עדיין לא יודע כמה זמן ימשיך על הקווים. היו"ר קרל היינץ רומינגהה נתן לו תקווה כשאמר ביום ראשון באירוע של המועדון לכבוד חגיגת חג המולד: "אנחנו מרוצים מאוד ממה שהוא עושה. אנחנו משחקים כדורגל הרבה יותר טוב בהשוואה לתקופה לפני כמה שבועות. אמנם הפסדנו אבל איכות המשחק היא חשובה, אנחנו עושים את הדברים נכון". רומינגה הוסיף כי הם ישוחחו עם המאמןלאחר המשחק האחרון השנה (21 בדצמבר), ויקבלו החלטה ביחד.


אם תשאלו את יופ היינקס האגדי, שהוביל את המועדון לטרבל ב-2013, פליק ראוי להישאר: "יש כאן הזדמנות נהדרת לבאיירן להחזיק במאמן לתקופה ארוכה, הוא יכול לעצב את העידן שלה", אמר ל"קיקר" והוסיף: "האנסי פליק הוא האיש האידאלי לתפקיד הזה. יש לו את האיכויות, הפילוסופיה הנכונה וגם המגע האנושי עם השחקנים".


לבנדובסקי. הרצף נקטע נגד לברקוזן (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי