צפו: קלינסמן איבד יתרון כפול, רק 2:2 להרטה מול פרנקפורט

פרנקפורט מול הרטה ברלין
פרנקפורט מול הרטה ברלין | Alexander Scheuber / Stringer

המאמן החדש של הקבוצה מהבירה אמנם עצר את רצף ההפסדים, אך פספס הזדמנות פז לרשום ניצחון בכורה ולברוח מהתחתית. גרוייץ' בישל ללוקבאקיו (30) והכפיל בעצמו (63), הינטרגר הנפלא צימק (65) ומסר לרודה (86)

(גודל טקסט)

עוד לפני שבורוסיה דורטמונד תפגוש את פורטונה דיסלדורף ובורסיה מנשנגלדבאך תארח את באיירן מינכן לקרב מסקרן (שידורים ישירים בערוצי ספורט1), המחזור ה-14 בבונדסליגה יצא הערב (שישי) לדרך עם משחק נהדר, בו הרטה ברלין כמעט הדהימה, אך שמטה יתרון כפול וסיימה רק ב-2:2 בחוץ מול אינטרכט פרנקפורט בהופעתו השנייה בלבד על הקווים של המאמן החדש יורגן קלינסמן.

קלינסמן, שנוצח במשחק הראשון על הקווים במחזור שעבר מול דורטמונד, פתחבצורה טובה, כשדודי לוקבאקיו (30) כבש את הרביעי שלו העונה לאחר בישול של מרקו גרוייץ' בסיומה של התקפה נפלאה וסידר יתרון מפתיע. תשע דקות לאחר מכן פרנקפורט כבר חגגה את ה-1:1, אך השער נפסל בצדק בעקבות עבירה מוקדמת של פיליפ קוסטיץ' והאורחת ירדה להפסקה ביתרון.

בדקה 63 הרטה כבר עלתה ל-0:2 אחרי דחיקה מקרוב של גרוייץ', אך פרנקפורט הגיבה במהרה וצימקה כעבור שתי דקות בלבד עם שערו החמישי (!) העונה של הבלם מרטין הינטרגר, שמצא את הרשת גם במדי נבחרת אוסטריה מול נבחרת ישראל. שש דקות מאוחר יותר המארחת חגגה פעם נוספת מוקדם מידי, כששער עצמי נפסל בצדק בטענה לעבירה של אנדרה סילבה. נגמר? לא אם זה תלוי בהינטרגר הנפלא, שהוריד לסבסטיאן רודה שקבע עם בעיטה מקרוב 2:2 דרמטי (86).

אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים, הרטה עצרה את כדור השלג אך נותרה במקום ה-16 עם 12 נקודות בלבד. פרנקפורט, שפירקה 1:5 את באיירן במחזור העשירי, המשיכה את הצניחה החופשית שלה מאז עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון (שלושה הפסדים ותיקו) והיא קרובה יותר לתחתית מאשר לצמרת כשבמאזנה רק 18 נקודות.

 


ימתין לפחות מחזור נוסף לניצחון הבכורה.יורגן קלינסמן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי