דורטמונד הריעה לגיבור שלה: "בלתי ייאמן, פנטסטי"

שחקני בורוסיה דורטמונד
שחקני בורוסיה דורטמונד | Lars Baron/Getty Images

השוער רומן בורקי סיפק יכולת נהדרת ב-1:2 על סלביה פראג, שהעלה את הגרמנים לשמינית גמר האלופות: "עשה עצירות ברמת הטופ העולמי", החמיא לו הומלס. וגם: השינוי של פאברה שהביא שלושה ניצחונות רצופים

(גודל טקסט)

התקופה הטובה של בורוסיה דורטמונד נמשכה אמש (רביעי) עם ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, 1:2 על סלביה פראג שהעלה את הקבוצה לשמינית גמר ליגת האלופות. רק לפני שבועיים הייתה ביקורת גדולה על הצהובים-שחורים אחרי תיקו 3:3 מול פאדרבורן, שאחריו הגיע הפסד 3:1 לברצלונה, אך נראה כי כעת הרוח נושבת לכיוון אחר.

יכול להיות שמי שגרם לשינוי הוא המאמן לוסיאן פאברה, שעבר במשחקים האחרונים למערך 3-4-3 הכולל את ג'יידון סאנצ'ו, מרקו רויס ותורגן הזאר בחלק הקדמי, אך לפי הבלם מאטס הומלס גם שינה את דרכיו מעבר לפן הטקטי: "הוא יותר אמוציונלי ואנרגטי בשבועות האחרונים, אפשר לראות שזה מחלחל אלינו", אמר הומלס, "הוא שם דגש גדול על האימונים והשיחות והחזיר אותנו למסלול הנכון. אנחנו רוצים להמשיך בדרך הזו".

מי שזכה למירב המחמאות לאחר הניצחון הוא השוער רומן בורקי, שזכה לתשואות האוהדים בסיום המשחק כאות הוקרה לתצוגה נהדרת. הומלס החמיא לו: "רומן עשה חמש, שש, או שבע עצירות ברמה הכי גבוהה בעולם. הוא לא יכול לעשות יותר מזה, זה היה באמת נפלא". גם פאברה השתפך על השוער: "הוא היה בלתי ייאמן, פנטסטי".


"החזיר אותנו למסלול הנכון". לוסיאן פאברה (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

בורקי עצמו שמר על צניעות: "אנחנו קבוצה, נלחמנו חזק עם שחקן אחד פחות (יוליאן וייגל הורחק בדקה ה-77). אני כאן בשביל לעבוד, ספגנו כמה שערים חסרי מזל בשבועות האחרונים ולי לא היו הרבה הצלות, אז היום כיפרתי על זה מעט. חשנו הקלה גדולה עם שריקת הסיום, דברים בקושי הגיעו לאוזנינו במהלך המשחק אבל לקראת הסוף שמענו את האוהדים חוגגים והסתכלנו על המסך, זה נתן לנו דחיפה בדקות האחרונות", אמר השוויצרי.

שחקני דורטמונד חוגגים את העלייה לשמינית הגמר (Lars Baron/Getty Images)
שחקני דורטמונד חוגגים את העלייה לשמינית הגמר (Lars Baron/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי