צפו: שלושה בישולים לנידרלכנר, 2:4 לאאוגסבורג על הופנהיים

שחקני אאוגסבורג
שחקני אאוגסבורג | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

החלוץ הגרמני הוביל את קבוצתו לניצחון ענק בריין-נקר ארנה. פיליפ כיכב עם צמד, ינסן ואיאגו הצטרפו לחגיגה. סקוב ולוקאדיה כבשו מנגד. בצרפת ליל ניצחה 1:2 את מונפלייה. בספרד אלאבס ולגאנס נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה הגרמנית נפתח הערב (שישי) עם אחד הסיפורים היפים של העונה, אאוגסבורג שניצחה רק פעם אחת בעשרת המחזורים הראשונים, ממשיכה לעשות את הבלתי ייאמן עם ניצחון שני ברציפות ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים. הפעם השיגה 2:4 בריין-נקר ארנה על הופנהיים שלא יוצאת מהמשבר. בצרפת ליל ניצחה 1:2 את מונפלייה ובספרד אלאבס ולגאנס נפרדו ב-1:1.

הופנהיים – אאוגסבורג 4:2
האורחת עלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-11 – פלוריאן נידרלכנר ניצל שגיאה קשה בהגנת הופנהיים כדרר עד לרחבה והשאיר את פיליפ מקס במצב נוח והמגן לא התבלבל והבקיע את שערו השלישי העונה. הופנהיים מצאה את השוויון במהרה, כעבור שלוש דקות בלבד סבסטיאן רודי מצא את רוברט סקוב מחוץ לרחבה והאחרון הכניע את תומאש קובק עם בעיטה שטוחה לצד שמאל.

אאוגסבורג לא השכילה לכבוש עד תום המחצית הראשונה, אך גם הפעם הדקות הראשונות של החצי השני היו שייכות לה. בדקה ה-51 פלוריאן נידרלכנר הוכשל ברחבה ומקס פיליפ השלים צמד מהנקודה הלבנה ותוך חמש דקות פרדריק ינסן כבש את השלישי לאחר מסירה אדירה של לא אחר מאשר המצטיין במשחק, פלוריאן נידרלכנר.

לאחר השער השלישי הופנהיים ניסתה לחזור למשחק ואף מצאה את הרשת 10 דקות לסיום לאחר שיורגן לוקאדיה המחליף עלה לכדור גובה מדויק של רוברט סקוב, אך המילה האחרונה הייתה שייכת לאאוגסבורג. בדקה ה-85 נידרלכנר השלים בישול שלישי לאיאגו הברזילאי שציין גול בכורה בגרמניה והבטיח את הניצחון לאורחת. בעקבות הניצחון אאוגסבורג עלתה למקום העשירי בעוד הופנהיים שרשמה נקודה אחת בלבד בארבעת המשחקים האחרונים, נמצאת במקום השמיני.


כיכב עם שני שערים. מקס פיליפ (Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)

ליל – מונפלייה 1:2
אחרי הקמפיין הכואב בליגת האלופות, ליל חוזרת למקומה הטבעי. סגנית האלופה אשתקד מתקרבת למקום השני, עם ניצחון ליגה ברביעי ברציפות. ג'ונתן איקונה כבש ראשון לזכות ליל לאחר פנדל מדויק, אך אנדי דלור החזיר את מונפלייה למשחק בדקה ה-74.

שש דקות לסיום רנאטו סאנצ'ס קבע את תוצאת הסיום עם גול ראשון בצרפת ועוד איזה גול. הפורטוגלי פרץ לרחבה, שחרר פצצה ברגל ימין והזכיר מדוע נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בעולם. ליל קיבלה עוד פנדל בדקה ה-89, אך הבעיטה של מלך שערי הקבוצה, ויקטור אוסימן, נהדפה בדרך על ידי חרונימו רולי.




אלאבס – לגאנס 1:1
בקרב התחתית בספרד שתי הקבוצות יצאו בחלוקת נקודות. מרטין בריית'וויט הדני כבש לזכות האורחת בדקה ה-41, לפני שז'וסלו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-81.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי