העברות: יונייטד מנסה לצרף קשר, דמבלה לא משוחרר לצ'לסי

טוד קאנטוול
טוד קאנטוול | Julian Finney/Getty Images

בפוטוגל מאמינים שגדסון פרננדס עשוי להצטרף לשדים האדומים, שסימנו במקביל מספר קשרים צעירים מהפרמיירליג. וגם: נדחתה הצעת הבלוז על חלוץ ליון, דני אוסבלדו חזר מפרישה וארסנל במאמצים לצרף בלם

(גודל טקסט)

 רשמי
* אחרי שחתם אתמול (חמישי) באופן רשמי ביובנטוס תמורת 35 מיליון יורו שהועברו לאטאלנטה, דיאן קולוסבסקי הושאל מהגברת הזקנה לפארמה. כידוע, שחקן הכנף בילה כמושאל בפארמה בחצי העונה הראשונה, וכעת הוא ימשיך במדיה ויסיים את העונה בקבוצה שממוקמת נכון לרגע זה במקום השביעי בסרייה A.

* עוד בגזרת ההשאלות של יובנטוס: השוער מתיאה פרין, שהפך לשוער השלישי של הביאנקורי העונה אחרי חזרתו של ג'אנלואיג'י בופון למדם הלבנים-שחורים, עבר בהשאלה עד לסיום העונה לגנואה. פרין בן ה-27 גדל בגנואה וממנה נמכר בעבר ליובה תמורת כ-15 מיליון יורו.

* דני אוסבלדו, הארגנטינאי ששיחק במדי נבחרת איטליה ולפני שלוש שנים הודיע על פרישה אחרי קריירה מפוארת במהלכה עבר בין השאר ברומא, סאות'המפטון, יובנטוס, אינטר ובוקה ג'וניורס במדיה פרש, החליט לחזור לכר הדשא וחתם לעונה הקרובה בקבוצה הארגנטינית באנפילד.


שוב על כר הדשא. אוסבלדו (ALEJANDRO PAGNI/AFP via Getty Images)

* שפילד יונייטד הודיעה על צירופו של ג'ק רודוול, בעברו שחקן נבחרת אנגליה שבחצי השנה האחרונה נותר ללא קבוצה. הוא יכול לשחק כבלם וכקשר אחורי ובשיאו עבר למנצ'סטר סיטי, אבל ב-2014 עבר לסנדרלנד ולאחר ירידה לליגה השלישית שוחרר על ידי המועדון והמשיך לבלקבורן בעונה שעברה.

* גנואה המשיכה להתחזק. הקשר השווייצרי הוותיק, ואלון בהראמי (34), אשר חתם בקיץ בסיון ושוחרר ממנה, שב לאיטליה וחתם בקבוצה. זו קדנציה שנייה של אקס ווסטהאם ונאפולי בקבוצה מג'נובה.


דיאן קולוסבסקי (NurPhoto / Contributor)

* מגנה השמאלי הצעיר של ולנסיה, טוני לאטו, לא הצליח להשתלב ברוטציה של אלברט סלאדס והושאל לאוסאסונה עד לסיום העונה.

* ווטפורד השאילה לגרנאדה את המגן הימני בן ה-26, דימיטרי פולקייה, עד לסיום העונה.

* שחקן הכנף פטריק רוברטס, אשר הושאל ממנצ'סטר סיטי לנוריץ' בחצי הראשון של העונה ולא הצליח להשתלב בקבוצה, עבר בהשאלה נוספת – הפעם למידלסברו.


פטריק רוברטס (Stephen Pond/Getty Images)

* החלוץ לוקאס נמצ'ה בן ה-21, שהשתייך לסגל מילואי מנצ'סטר סיטי לאחר ששב מחצי שנת השאלה בוולפסבורג הגרמנית, בשורותיה רשם שש הופעות כמחליף, הושאל בשנית ובחצי העונה הבאה ישחק במידלסברו.

* המגן אנדרס פולסן הושאל מבורוסיה מנשנגלדבאך לאוסטריה ויינה.

שמועות
* אנטוניו קונטה מרכז את כל המאמצים שלו בחלון ההעברות של ינואר כדי להחתים את ארתורו וידאל. כרגע, נראה שברצלונה לא נלהבת לשחררו באמצע העונה בפחות מ-20 מיליון יורו.

* הבלם הברזילאי בן ה-26, דייגו קרלוס, אשר רושם עונה נהדרת עד כה בסביליה, מעורר עניין אצל יורגן קלופ וליברפול. על פי ה"דיילי מייל", המייטי רדס מכינים הצעה של 70 מיליון יורו עבורו. עם זאת, נראה שבאנפילד מכוונים לרכישתו בסיום העונה על ידי מימוש סעיף השחרור.

* ולנסיה פתחה במגעים להארכת חוזהו של הבלם הארגנטינאי הוותיק, אסקיאל גאראי, אשר מסתיים בסיום העונה.


ארתורו וידאל. בברצלונה לא מוותרים כל כך מהר (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

* לא מן הנמנע שג'רום בואטנג יעזוב את באיירן מינכן בחורף הנוכחי. לפי "סקיי גרמניה", הבווארים מוכנים לשחרר את הבלם בן ה-31 תמורת 15 מיליון יורו ואחת הקבוצות שהביעו בו עניין היא ארסנל. עם זאת, בדיווח נכתב שאלופת הבונדסליגה נותרה עם קו הגנה דל לאחר הפציעות של ניקלאס זולה ולוקה הרננדס ובנוסף לא סביר שהתותחנים יצרפו שחקנים בחודש הקרוב, לאחר שבזבזו 150 מיליון ליש"ט על רכש בקיץ. אם מיקל ארטטה בכל זאת יתעקש לחזק את ההגנה כבר עכשיו, אחד השמות ברשימה של ארסנל הוא זה של דאיו אופאמקאנו, שחקנה של לייפציג, וכן דניאלה רוגאני מיובנטוס, שגם לסטר בעקבותיו.

* דורטמונד הציבה תג מחיר לפאקו אלקאסר: 40 מיליון יורו. המתעניינת העיקרית בחלוץ היא אתלטיקו מדריד, שמקווה להנחית בחלון ההעברות אותו או את אדינסון קבאני.

* זוכרים את כריסטיאן טייו? שחקנה של בטיס, שהיה נחשב כישרון גדול כששיחק בברצלונה בצעירותו, מעורר עניין אצל אספניול, שתנסה לשאול אותו עד לסיום העונה עם אופציית רכישה.

* צ'לסי הציעה לליון 34 מיליון ליש"ט עבור מוסא דמבלה, אך הצרפתים סירבו להצעה והבהירו כי יעשו כל שביכולתם להשאיר את החלוץ עד תום העונה לכל הפחות.

בליון לא יוותרו עליו כל כך מהר. דמבלה (PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images)

* לפי העיתון ההולנדי "טלחראף", אייאקס שללה אפשרות שתנסה לצרף את בלם טוטנהאם יאן ורטונחן בן ה-32 בשל עלויותיו הגבוהות.

* באיטליה מדווחים שרומא על סף סיכום עם מנצ'סטר יונייטד, כך שהבלם כריס סמולינג, שמושאל העונה, יירכש ויחתום על חוזה ארוך טווח.

* אחרי שאולה גונאר סולשיאר רמז שמנצ'סטר יונייטד עשויה לצרף קשר למרכז השדה בינואר, בממלכה מעריכים השחקן עשוי להיות גדסון פרננדס בן ה-20 מבנפיקה, שמוערך בכ-20 מיליון יורו ויזכה לשחרור לאחר צירוף יוליאן וייגל מדורטמונד. כמו כן מוזכרים טוד קאנטוול בן ה-21 מנוריץ' ושמות שנראים פחות ריאלים בשלב זה וביניהם ג'יימס מדיסון מלסטר וג'ק גריליש, קפטן אסטון וילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי