נמני: "חוזהו של דאבור שודרג, הוא ישחק נגד פיינורד מחר"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | מאור אלקסלסי

סוכנו של הישראלי שחתם בהופנהיים דיבר ברדיו 103FM: "הם מאוד רצו אותו גם כשהיה בזלצבורג, אני מאמין שהפעם ימצא את מקומו". התקופה בסביליה: "המאמן לא האמין בו". התחנה החדשה: "יהיה לו יותר קל בגרמניה"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

מואנס דאבור סיים היום (שלישי) תקופה מאכזבת בסביליה עם חתימתו בהופנהיים מהליגה הגרמנית בתקווה שהפעם יהפוך לשחקן משמעותי הרבה יותר ויעזור לקבוצתו החדשה לקבל את הכרטיס לליגה האלופות. סוכנו של השחקן אבי נמני התראיין הערב בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על פרטי העסקה, התקופה המאכזבת בספרד ועל התעניינות מקבוצות נוספות.

האם זו החלטה נכונה: "אי אפשר לדעת אם זו ההחלטה הנכונה, תמיד עושים את כל החישובים ולפעמים אתה מגלה שאתה לא עושה כי טוב שאפשר. הופנהיים מאוד רצתה אותו גם כשהיה בזלצבורג, אך לא היה לה את האפשרות לשלם את הסכומים האלו. הפעם הם היו מוכנים סכום העברה וזה היה מאוד משמעותי כי סביליה לא הייתה מוכנה להשאיל אותו. מדובר בסכום של 10 מיליון פלוס בונוסים שאמורים להגיע עד 12 מיליון יורו".

מה לא עבד בסביליה: "התשובה פשוטה, פשוט המאמן ז'ולן לופטגי לא האמין במונאס דאבור. זה נכון שהוא לא בחר בו, אבל הוא ראה אותו באימונים, העדיף שחקנים אחרים ודאבור קיבל הזדמנות רק בליגה האירופית והוכיח זאת שם. לופטגי היה מאוד נחמד אבל בסופו של דבר יש מציאות וזה יותר חזק משיחות ופוליטיקה".


"לא האמין במואנס דאבור". ז'ולן לופטגי (AFP via Getty Images)

האם הופנהיים היא קבוצה יותר טובה מסביליה: "אני לא רוצה לעשות השוואות כי אלו ליגות שונות. אבל חושב שלדאבור יהיה יותר קל שם כי המנטליות מאוד דומה לזאת של אוסטריה. היו עוד הצעות אבל פחות טובות, הן מבחינת השכר והן מבחינת סכום העברה".

יש הבטחה שישחק הפעם: "ברמות האלה אי אפשר להבטיח כלום, אבל כשקבוצה משלמת כל כך הרבה לשחקן יש לה אינטרס לתת לו לשחק. אבל אני לא יודע מה יהיה, אבל אני בחור אופטימי ומאמין שכן ימצא את מקומו. המעבר שדרג את שכרו".

התחרות על ההרכב: "אני חושב שיש להם חלוצים טובים וזו הולכת להיות תחרות קשה, ברמות האלה תמיד יש תחרות. הוא צפוי לשחק נגד פיינורד מחר במשחק האימון".

המועדון מאוד מתקדם מבחינה טכנולוגית, זה גם היה שיקול: "גם, צריך לקחת בחשבון, שיש להם סיכוי להגיע לליגת האלופות והם עם סגל טוב והם הולכים להתחזק בעוד שחקן שניים".

יערוך בכורה לא רשמית נגד פיינורד. מואנס דאבור (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי