מולר: "לא היה לנו רצון לנצח", ורנר: "הייתי חייב להבקיע"

תומאס מולר
תומאס מולר | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

שחקן באיירן התאכזב מה-0:0: "אף צד לא רצה לקחת סיכון, זה היה כאילו התוצאה בסדר מבחינתנו". חלוץ לייפציג, שהחמיץ מצב קריטי: "חייבים לנצל כזו הזדמנות". בגרמניה הכתירו את המנצחות: הבונדסליגה ומנשנגלדבאך

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בזמן שבליגות באיטליה, ספרד וצרפת קיבלנו אתמול (ראשון) חגיגות שערים, דווקא בבונדסליגה, בה ממוצע ההבקעות הוא הגבוה ביותר מבין הליגות הגדולות באירופה, משחק העונה בין באיירן מינכן ללייפציג אכזב בענק. מצבים קורצים לא היו חסרים, אבל גם חלוצים מהפורים ביבשת כמו טימו ורנר ורוברט לבנדובסקי לא הצליחו לממש אותם וכך הסתיים לו קרב מסקרן על פסגת הטבלה ב-0:0 משמים.

בעוד שתי הקבוצות יצאו לא מרוצות, באופן טבעי, ב"קיקר" הגרמני הכתירו את המנצחות במשחק העונה: הבונדסליגה, בגלל שחלוקת הנקודות באליאנץ ארנה השאירה את מירוץ האליפות פתוח וצמוד, ומנשנגלדבאך – שתוכל להשוות את מאזן הנקודות שלה לזה של לייפציג אם תנצח את פ.צ. קלן במשחק ההשלמה, אחרי שהמפגש בין השתיים נדחה אתמול בשל תנאי מזג האוויר.

את ההחמצה הגדולה של הערב רשם ורנר, שהגיע לאחד על אחד מול מנואל נוייר כשהוא לבד לחלוטין במרכז הרחבה, אבל אפילו לא מצא את המסגרת. חלוץ נבחרת גרמניה לקח אחריות, כשאמר בסיום המשחק: "אין שאלה. במשחק כזה חייבים לנצל כזו הזדמנות. הייתי חייב לכבוש". המאמן יוליאן נאגלסמן חסך ביקורת מהסקורר שלו וידע להעריך את הנקודה: "יש ימים בהם הוא היה מבקיע את זה בלי בעיה, ויש ימים שזה לא נכנס. אין הרבה קבוצות שהיו שומרות על רשת נקייה נגד באיירן".

החמצה שעלתה ללייפציג בשתי נקודות. ורנר מאוכזב (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)
החמצה שעלתה ללייפציג בשתי נקודות. ורנר מאוכזב (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)

בצד השני, למרות שהיא שמרה על המקום הראשון, באיירן הרגישה מאוכזבת אף יותר מהיריבה, בעיקר כי המשחק נערך אצלה בבית ובפעם הראשונה העונה, היא סיימה 90 דקות בליגה מבלי למצוא את הרשת. תומאס מולר הצטער על כך שקבוצתו לא ניצלה את העליונות שלה במחצית הראשונה: "פספסנו הזדמנות להשתלט על המשחק. מציק לי שאנחנו חיים עם ה-0:0, אף צד לא רצה לקחת סיכון גדול. לא היו לנו אנרגיות ורצון לנצח, זה היה כאילו התוצאה בסדר מבחינתנו".

טיאגו אלקנטרה הודה שהיכולת של הבווארים לא הייתה מספקת: "לא שיחקנו כפי שהיינו צריכים. זה היה משחק בית ואנחנו צריכים לנצח כל משחק כאן. היינו טובים מאוד במחצית הראשונה, אבל נתנו לזה לחמוק ולא שלטנו. האנרגיות לא הספיקו, לא היינו במצב הרוח הכי טוב שלנו".


"לא היה לנו רצון לנצח". תומאס מולר (Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)

למרות איבוד הנקודות, מולר הביע גם שביעות רצון מכך שמצב הטבלה נותר בעינו, שכן לפני פחות מחודש האלופה הייתה בפיגור של ארבע נקודות מלייפציג. "אם במהלך פגרת החורף היו אומרים לנו שנוביל את הטבלה אחרי המשחק הזה, היינו חותמים על זה. נמשיך בדרך שלנו ומשהו טוב ייצא מזה בסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי