הולאנד: "אני תאב בצע? שיגידו לי את זה פנים מול פנים"

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

אחרי ש"הואשם" בכך שהעדיף את דורטמונד על פני מנצ'סטר יונייטד בגלל כסף, החלוץ השיב: "זה משעשע אותי שזו התווית שהדביקו לי". וגם: כיצד נרקם המעבר לגרמניה ומדוע סוכנו מינו ראיולה חוטף אש

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הייתה אחת מ-12 קבוצות – כך לטענת סוכן העל מינו ראיולה – שהייתה במגעים להחתמת ארלינג הולאנד בן ה-19 במהלך חודש ינואר האחרון. השדים האדומים היו מוכנים לשלם את סעיף השחרור של החלוץ מרד בול זלצבורג, אך לא היו להוטים להסכים לתנאים המיוחדים שדרשו מקורביו של השחקן. בסופו של דבר, כידוע, הנורבגי חתם לארבע וחצי שנים בשורות בבורוסיה דורטמונד ולדבריו ההחלטה לא נבעה משיקולים כלכליים – כפי שנכתב במספר כלי תקשורת ברחבי אירופה.

הולאנד, שהבקיע לא פחות משבעה שערי ליגה בארבע הופעות במדי הצהובים-שחורים, ענה למבקרים: "בחרתי בדורטמונד בגלל תאוות בצע? האנשים שכתבו את זה יצטרכו להסביר את עצמם, הם יהיו חייבים להגיד לי את זה כשאפגוש אותם פנים מול פנים. זה די משעשע שהדביקו לי תווית כזו, האנשים הקרובים אליי ביותר יודעים שאני לא בן אדם כזה שכסף מהווה שיקול עבורו, כך שזה באמת מצחיק שזה מה שהם בחרו לכתוב".

כיצד נרקם המעבר לגרמניה: "אבא שלי ואני התחלנו לדבר על עתידי עוד במהלך העונה. באותן שיחות הוא לא הזכיר את דורטמונד בכלל, אבל אני שאלתי אותו 'מה לגבי המועדון הזה'? ואמרתי ש'זה יהיה נחמד לשחק שם', הוא ענה לי 'בוא נראה'. בהמשך דורטמונד הפכה לאופציה, שמה עלה והייתה לי הרגשה טובה לגבי זה לאורך כל הדרך. המעבר עצמו כבר היה די פשוט, לפחות מהצד שלי – אני שיחקתי כדורגל ולא הייתי מעורב במיוחד עד שנפתח החלון. מהרגע הראשון המטרה שלי הייתה למצוא את המועדון הטוב ביותר עבורי".

לסיום, הולאנד הגן על סוכנו, מינו ראיולה, שחוטף לא מעט ביקורות בעולם הכדורגל: "זה פשוט, הוא הכי טוב בעולם בתפקידו. מדובר בסוכן השחקנים הטוב ביותר. הוא מקבל המון תגובות שליליות וסביר להניח שזה קורה בגלל שהוא עושה עבודה כזו נהדרת עבור האנשים שעובדים איתו. הוא עזר לי מאוד, וזה נפלא שהוא נמצא בסביבה".


ארלינג הולאנד. "כסף לא מהווה שיקול" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי