בגרמניה חשפו: כך תיראה באיירן מינכן בעונת 2020/21

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Gettyimages

"בילד" חשף כי המנהל המקצועי יעשה הכל כדי לצרף את קשר הסיטי שמסיים את חוזהו בקיץ הבא. בעיתון הגדול בגרמניה חשפו את התוכניות לקראת 20/21. אלאבה עשוי לעזוב, סימן שאלה גדול לגבי נוייר ומולר

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

מועצת המנהלים של באיירן מינכן כבר החלה להעריך את גודל ההפסדים הכספיים בשל משבר הקורונה. עם או בלי קשר, במועדון רוצים לנצל דווקא את הזמן הזה לקבלת החלטות קשות. בגרמניה שפכו אור על התוכניות של הדאבליסטית לקראת העונה הבאה, כשרק נזכיר, באיירן היא מהקבוצות הבודדות באירופה שעדיין יכולות לזכות בטרבל. היא מוליכה את הבונדסליגה ונמצאת עם רגל וחצי ברבע גמר ליגת האלופות לאחר 0:3 ענק על צ'לסי בלונדון.

לפי "בילד", המנהל המקצועי של הקבוצה, חסן סליהמיצ'יץ', נפגש בחשאי ביום רביעי עם סוכנות "LIAN Sports" המייצגת בין השאר את לירוי סאנה. נציגים מהסוכנות הגיעו למינכן. הקשר הגרמני בן ה-24 היה מטרת העל של המועדון בקיץ אך הפציעה הקשה שספג בחודש אוגוסט טירפדה את מעברו ממנצ'סטר סיטי. מדובר בשיחות ראשוניות, כשנזכיר כי הקשר מסתיים את חוזהו בקיץ הבא, כך שהקבוצה של פפ גווארדיולה תהיה חייבת למכור אותו, ככל הנראה, שכן הוא לא מתכוון להאריך את חוזהו.

"השחקן הביע נכונות לעבור לבאיירן והיה מעדיף שזה יקרה כבר בחורף", נכתב. בבאיירן אוהבים את האיכות וסגנון המשחק שלו, כמובן שגם העובדה שמדובר בקשר גרמני צעיר משחקת תפקיד והוא צפוי להיות הרכש היקר בתולדות המועדון, עם חוזה עתק לחמש שנים.


לירוי סאנה. יצטרף באיחור של שנה? (Matt McNulty – Manchester City / Contributor)

בשורות האלופה מצפים שסאנה יהיה הכוכב הנוצץ שיגיע בקיץ, אך סגל הקבוצה אמור לעבור רענון ניכר לאחר שנים. באיירן רוצה ליצור לחסוך ומתכננת להיפטר מג'רום בואטנג (31), חאבי מארטינס (31) וכן מקורנטין טוליסו (25), כשהאחרון סבל מפציעה ארוכה מאוד. גם עתידו של דויד אלאבה על הפרק בעוד במקרה של המגן האוסטרי נראה שהוא לא רוצה להאריך את חוזהו. איבן פרישיץ' המושאל מאינטר צפוי להצטרף בתמורה ל-15-20 מיליון יורו. פיליפה קוטיניו לא ייצטרף מברצלונה בסכומים אותם היא דורשת.

עיקר סימני השאלה האם לגבי שניים מהשחקנים הבכירים בסגל ומהשרידים הבודדים של עונת הטרבל ההיסטורית ב-2012/13. המועדון החל בשיחות עם הקפטן מנואל נווייר על הארכת חוזהו אך יודעים שמדובר במקרה מורכב. הוא מעוניין בחוזה ארוך טווח. אותם הדברים אמורים לגבי תומאס מולר (30) שחזר לעצמו ובגדול עם מינוי המאמן האנזי פליק. עבורו זה עשוי להיות החוזה הגדול האחרון. עוד בנוגע לשוער, צריך לזכור כי באיירן כבר החתימה את אלכסנדר נובל, הכישרון העולה של שאלקה (23) והוא יגיע בקיץ בהעברה חופשית.


תומאס מולר ומנואל נוייר. קשיים בחידוש החוזה? (Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי