דיווח: באיירן מינכן שוקלת לנסות לצרף את טר שטגן

מארק אנדרה טר שטגן, מנואל נוייר
טר שטגן ונוייר | JONATHAN NACKSTRAND/AFP/Getty Images

לפי "ספורט", הפסקת השיחות עם הקפטן נוייר על הארכת חוזהו והיחסים העכורים שלו עם בקנבאואר עשויה לגרום לגרמנים לפנות לשוערה של ברצלונה שמסיים את חוזהו ב-2022. העברת ענק בדרך?

(גודל טקסט)

האם נהיה הקיץ עדים להעברת ענק דווקא בין הקורות? לפחות לפי "ספורט" המזוהה עם ברצלונה זו אפשרות סבירה. היחסים העכורים בין מנואל נוייר למארק אנדרה טר שטגן ידועים בשל המאבק על אפודת השוער הראשון בנבחרת גרמניה. האם יכול להיות ששוערה של ברצלונה יירש את מקומו של קפטן הנבחרת בבאיירן מינכן?

בדיווח נכתב כי באיירן ניסתה לנהל משא ומתן עם הקפטן שלה לחידוש החוזה אך השיחות נעצרו. בארסה, מנגד, רוצה להבטיח את הישארותו של טר שטגן שחתום עד 2022. "באיירן עשויה לשנות את האסטרטגייה שלה. במקום נוייר, היא יכולה להחתים את השוער של ברצלונה הצעיר ממנו בשש שנים (בן 27 לעומת נוייר בן ה-33)".

טר שטגן עונה על כל הדרישות של באיירן ויוכל להיות יורש ראוי בין הקורות, מה גם שהוא גרמני כמובן מה שתמיד מוסיף נקודות זכות אצל הבווארים. עוד נאמר כי ישנה מערכת יחסים מתוחה בין נוייר לפרנץ בקנבאואר, אגדת באיירן ונשיא הכבוד שלה. טר שטגן, אגב, שענה לשאלות האוהדים ברשתות החברתיות, סיפר על הערצתו לאוליבר קאן, שוער העבר של באיירן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי