חלוקה לקבוצות, מגרשים שונים ובלי מקלחות: כך תתאמן באיירן מינכן

באיירן מינכן
באיירן מינכן | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

ראשי המועדון הצהירו לא אחת על דרישתם לחדש את הליגה כשיתאפשר ולא משנה כמה זמן הדבר ייקח, כעת גם השחקנים ישובו לפעילות. בין הפעולות שנעשו בעקבות התפשטות הקורונה: חדר הלבשה מיוחד וסגירת חדר האוכל

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

ראשי באיירן מינכן ובראשם קרל היינץ רומניגה, לא פספסו כמעט אף הזדמנות כדי להביע את דעתם שיש להמשיך את עונת 2019/20 בבונדסליגה ולסיים אותה בכל דרך אפשרית. רומניגה אף טען שאם צריך לדחות את עונת המשחקים הבאה ולהתחיל אותה בחורף לטובת השלמת עונת 2019/20, אז כך צריך להיות.

מתברר כי הבווארים בהחלט מצפים לחזרה לשגרה ועל אף שנגיף קורונה ממשיך להתפשט ברחבי אירופה וגבה את חייהם של אלפי בני אדם, ממחר (שני) הם מתכוונים לשוב לאימונים. כדי להימנע מחשש של הדבקה המונית בתוך הקבוצה וכדי לא לסכן את בריאות השחקנים, אלו יהיו אימונים בקבוצות וכך זה יעבוד.

ביום שישי הודיעה באיירן מינכן על הארכת חוזהו של המאמן האנזי פליק עד 2023, כחצי שנה לאחר שהחליף בתפקיד את ניקו קובאץ' שפוטר, והחל ממחר הוא יחדש את עבודתו על כר הדשא בדרך שונה מאוד מה שהוא רגיל אליה: כדי לציית לחוקי המדינה בעידן הקורונה, באיירן מינכן תערוך אימונים יומיים בקבוצות – כל אחת תכלול ארבעה שחקנים בלבד, אימוני הקבוצות יהיו בזמנים שונים כדי שלא יהיה כל מגע בין השחקנים שבקבוצות השונות ואף הוכן חדר הלבשה מיוחד.

גם האימונים ייערכו על ארבעה מגרשים שונים כדי לבודד את השחקנים כמה שניתן בנסיבות הקיימות ואחרי כל אימון השחקנים לא יאכלו בחדר האוכל של המועדון, אלא יקבלו ארוחה ארוזה שאותה הם ייקחו לביתם ויאכלו מיד עם הגעתם הביתה. המשמעות היא שגם המקלחות ייסגרו לשימוש והשחקנים התבקשו להתקלח בביתם. 


מולר ושחקני באיירן. יתחלקו לקבוצות (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

עוד באותו נושא: דייגו קרלוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי