ורנר רומז: "אם אעזוב את לייפציג, אעבור לליגה אחרת"

טימו ורנר
טימו ורנר | Gettyimages

החלוץ התראיין ב"בילד" והבהיר כי אין בכוונתו להצטרף לבאיירן מינכן: "זה מועדון גדול, אבל אני רוצה לשחק מעבר לים". ליברפול נחשבת למועמדת המובילה לצרפו

(גודל טקסט)

אחד השמות החמים ביותר של שוק ההעברות הקרוב הוא חלוץ רד בול לייפציג, טימו ורנר. בן 24 בלבד חלוץ נבחרת גרמניה שהגיע ללייפציג משטוטגרט ב-2016 והעונה רושם עונת שיא, במהלכה רק בליגה כבש 21 שערים ובישל שבעה ב-25 משחקים. לא בכדי הוא מוזכר לכל הקבוצות הגדולות באירופה, מברצלונה, דרך ליברפול ועד באיירן מינכן, אולם בראיון ל"בילד" הוא רמז שהדיווחים על סיכום בשורות הבווארים כלל לא נכונים.

למעשה, ורנר אמנם לא רמז היכן ישחק בעונה הבאה, אולם חוזהו יסתיים ב-2021 ולפי הפרסומים הוא יוכל לעזוב את לייפציג בזכות סעיף שחרור שהוכנס לחוזהו, מה שהופך את צירופו למשתלם במיוחד גם ביום שאחרי מגפת הקורונה שתפגע קשות בשוק ההעברות. עם זאת, הוא כן הבהיר שלבאיירן מינכן הוא לא יעבור: "זה מועדון נהדר ואין בכלל צורך להסביר עד כמה גדולה באיירן מינכן, גם המאמן האנזי פליק הוכיח את איכותו, אבל אם תהיה לי אפשרות לעזוב את לייפציג אז אני מעדיף לעבור לליגה מעבר לים מאשר לבאיירן.

"האתגר לשחק בליגה חדשה מדבר אליי יותר מאשר להישאר בבונדסליגה", הודה ורנר, "הסיבה שבחרתי ברד בול לייפציג בזמנו הייתה שדעתי שאני בוחר במועדון שמעריך אותי וכך אעשה גם הפעם", סיכם החלוץ שבאנגליה משוכנעים שהמנג'ר יורגן קלופ כבר שיכנע אותו להצטרף לליברפול.

במקביל, בלייפציג מתעקשים שלא התקבלה שום הצעה בשלב זה: "יש לנו צרות גדולות יותר מאשר חוזי שחקנים מאז מגפת הקורונה. אנחנו מכירים את חוזי השחקנים, במיוחד את של השחקנים הכי טובים בקבוצה, וזה לא יהיה טוב אם נאפשר להם ללכת – אבל כנראה שנצטרך למכור מספר שחקנים לפני שנקנה אחרים. אני חושב שנוכל למכור כמה מהם, אבל לא נעשה את זה מתחת למחיר השוק", אמר המנהל המקצועי אוליבר מינצלף.


ורנר (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי