נשיא באיירן מינכן: "ננסה לצרף כוכב גדול שנה אחר שנה"

הרברט היינר
הרברט היינר | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

הרברט היינר בראיון בגרמניה: "המטרה שלנו היא תמיד להרכיב קבוצה שתזכה בליגת האלופות. נעשה זאת אם זה אפשרי והכרחי". על הקפטן נויר: "אף אחד לא חושב שהוא חמדן. רוצים שימשיך". וגם: המודל המנצח של המועדון

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בזמן שלא מעט קבוצות גדולות לחוצות מאוד מהמשבר הכלכלי שפקד את הכדורגל לאור התפרצות נגיף הקורונה – בבאיירן מינכן מרוצים מההתנהלות הכלכלית של המועדון שמנחה את המועדון ותפחית את הפגיעה עד למינימום. הרברט היינר, נשיא המועדון, התראיין ל"קיקר" ודיבר על המטרות הגדולות, הגן על הקפטן מנואל נוייר וגם התייחס לקורונה כמובן.

היינר אמר: "כחברה – תמיד יצאנו מהמשברים חזקים יותר. וכך יהיה גם הפעם בבאיירן. אני בטוח. זו הזדמנות לחשוב על העודפים בכדורגל ואיך להצליח בעתיד. צריך תמיד להגדיר גבולות. סוכנים וקבוצות כבר שמו לב בעבר – באיירן מינכן יכולה גם להגיד 'לא'. אסור להשתגע".

עוד ציין בנושא: "אנחנו אחד המועדונים הספורטיביים היציבים ביותר בעולם. אף אחד לא משלב בין ספורט ועסקים בצורה יעילה כמונו. כל שחקן שמשחק כאן צריך להרגיש בר מזל. אנחנו גם יכולים להיערך בזמן הקורונה ולשלם את המשכורות ללא קושי".

לבנדובסקי עם קוטיניו. בבאיירן רוצים לצרף כוכב שנה אחר שנה (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מנגד הוא טוען כי באיירן רוצה להמשיך לצרף שחקנים גדולים. "המטרה שלנו היא תמיד להרכיב קבוצה שיכולה לזכות בליגת האלופות. אנחנו משקיעים הרבה בקבוצות הצעירות. ננסה להשיג ולצרף כוכב בינלאומי שנה אחר שנה אם זה אפשרי והכרחי. נעשה זאת". האם מדובר בלירוי סאנה? רק הזמן יגיד.

בתקשורת הגרמנית נכתב כי בבאיירן לא אהבו את דרישות השכר של נויר. השוער כעס שהפרטים הודלפו לתקשורת ונטען כי במועדון ראו בו חמדן. היינר הצהיר: "מעולם לא הרגשתי כך לגביו. אני לא חושב שהוא הגזים. זה בסדר גמור שכל אחד מציג את הרעיון שלו. אם מנואל נפגע, אני יכול רק להצטער. אך אחד לא התכוון לפגוע בו. אנחנו רוצים שימשיך אצלנו".

נוייר ( Michael Regan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי