תומאס מולר: "בטוח שנצליח לסיים את העונה בלי לסכן את עצמנו"

תומאס מולר
תומאס מולר | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

כוכב באיירן מינכן סיפק הצצה לשבוע הבידוד שעובר על הקבוצה, משוכנע שלא יהיו בעיות עד השריקה האחרונה בבונדסליגה ומעביר מסר: "זו מציאות חדשה שעלינו להתרגל אליה וחשוב שנישאר מאוחדים"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

ביום ראשון הקרוב גם מוליכת הבונדסליגה והאלופה המכהנת, באיירן מינכן תשוב לכר הדשא. הבווארים יתארחו בברלין אצל אוניון (החל מ-18:50 בשידור ישיר בספורט1), לאחר שיסיימו בשבת מחנה אימון בבית מלון כחלק מחובת הקבוצות לעבור בידוד במשך שבוע ומשם ימשיכו לברלין.


מי שהתנדב לספר על שגרת האימונים בימים האחרונים בבית המלון הוא תומאס מולר, הכוכב שלאחרונה האריך את חוזהו ונשמע מאוד נרגש לקראת חידוש הבונדסליגה: "אנחנו, הכדורגלנים המקצועיים, מורשים שוב לעלות על הדשא ומאוד נלהבים מכך", כתב החלוץ, "נכון שהמשחקים ייערכו ללא קהל וזו פגיעה קשה בלבבות של כולנו וזו עובדה שלא נצליח להתרגל אליה, אבל כל הקבוצות, השחקנים, הצוותים וגם האוהדים צריכים להבין את המציאות החדשה ונצטרך להתרגל לכך שנשחק בדלתיים סגורות וחשוב שנישאר מאוחדים".

מולר גם משוכנע שדבר לא ימנע את השלמת העונה: "אנחנו מקווים שחזרת הכדורגל תספק חוויה מהנה ונושאי שיחה לאנשים רבים כל כך שזקוקים לזה, זה יכול להחיות מחדש בתים שלמים. אחרי שנחשפתי וראיתי מקרוב את ההתנהלות, אני משוכנע שנצליח להשלים את העונה בלי לסכן את עצמנו או את חברינו. זה היה מאוד מוזר בהתחלה, נוקטים באמצעי זהירות רבים, אבל כשעולים שוב לכר הדשא זה מרגיש נהדר ולי אין בעיה להתרגל לחוקים החדשים", אמר מולר בן ה-30 שעוטה מסכה ושומר על ריחוק מחבריו כל זמן שהם לא על הדשא.

עוד סיפר מולר: "אני רואה את החיוכים והאמוציות על הדשא באימונים ובולט כמה כולם רוצים לשחק. נכון שיש המון הנחיות שנאלצנו להתרגל אליהן, אבל הן חיוניות כדי לשמור על בריאותנו וכמובן שאנו מקפידים. אנחנו מחויבים לכל ההנחיות בזמן הארוחות ובאספות קבוצתיות, בין השאר לעטות מסכה בכל זמן למעט מהלך האימון".


מולר. הכל מוכן לחזרת הבונדסליגה (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי