אי אפשר בלי אוהדים: כך ישודרו משחקי הבונדסליגה בגרמניה

אצטדיונה של בורוסיה דורטמונד
אצטדיונה של בורוסיה דורטמונד | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

בניסיון שלא לפגוע בחוויית הצפייה, ברשת "סקיי" החליטו להכניס חידוש לשידורי הליגה - אך הוא יהיה זמין בגרמניה בלבד: כל צופה יוכל לבחור אם ברצונו ששירי אוהדים מוקלטים של קבוצתו האהודה ינוגנו במהלך המשחק

(גודל טקסט)

חזרתה של הבונדסליגה ממש מעבר לפינה, מחר (החל משבת ב-16:30, שידורים ישירים בספורט1) היא תתחדש ותהיה לליגה הבכירה הראשונה שחוזרת לפעילות ועולה על הדשא, אבל כמו בכל העולם, גם שם המשחקים ייערכו ללא קהל. אז כיצד נערכים לך ברשת "סקיי"?

אמנם מדובר בשירות שיהיה זמין אך ורק לצופי רשת "סקיי" שנמצאים בגרמניה, אבל בניסיון להתמודד עם המשחקים בדלתיים סגורות, יוכל כל אחד שיישב מול הטלוויזיה, בהתאם למשחק בו הוא צופה ולקבוצתו האהודה, לבחור בסאונד של שירי אוהדים – למעשה, במהלך השידור יושמעו הקלטות של שירי אוהדים ממשחקי בונדסליגה שנערכו העונה. כך מקווים ברשת סקיי להתמודד ואולי אפילו להתגבר על המכשול הקיים בשידורי משחקי כדורגל ללא צופים, משמע פגיעה בחוויית הצפייה. 

למי שיעדיף לשמוע את שידור המקור ולא להיעזר באלמנטים כאלו ואחרים, ב"סקיי" הדגישו כי באמצעות שימוש במיקרופונים רבים בכוונתם לשים דגש על צעקות השחקנים אחד לשני ועל הוראות המאמנים, כמו גם ניסיון לשמוע את הכדור מתגלגל מרגל לרגל ו/או בצלילים שאליהם כל כך התגעגענו כמו ברגע שהכדור פוגש את הרשת.


הבונדסליגה חוזרת עם הדרבי של חבל הרוהר בין דורטמונד לשאלקה (אתר הבונדסליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי