"אין חיסון נגד הולאנד": בעולם התרגשו מחזרת הבונדסליגה

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | MARTIN MEISSNER/POOL/AFP via Getty Images

במדריד התלהבו מהביצועים של הנורבגי הצעיר על רקע התעניינות הבלאנקוס ובעיתונים "אס" ו-"מארקה" התמקדו בחלוץ דורטמונד, ב"מונדו דפורטיבו" ניסו להתרגל למצב החדש ובאיטליה שאבו תקווה מחזרת הכדורגל

(גודל טקסט)

מעל חודשיים ללא כדורגל הסתיימו. אתמול (שבת) הקדימה את כולם הבונדסליגה הגרמנית כששבה לפעילות בנסיבות חדשות ומוזרות, אבל עולם כמנהגו נוהג: בסופו של דבר, בבוקר שאחרי, למרות האצטדיונים הריקים, המסכות, שמירת המרחק ושלל הגבלות ואמצעים שננקטו למען צמצום סיכונים, כולם מדברים על דבר אחד – ארלינג בראוט הולאנד, שכבש ובישל ב-0:4 של דורטמונד בדרבי על שאלקה.

הנורבגי בן ה-19, שהגיע לדורטמונד רק בחלון ההעברות האחרון של ינואר, הפך לראשון העונה שכובש 10 שערי ליגה בשתי קבוצות שונות ובליגות שונות – תחילה הוא עשה זאת בזלצבורג האוסטרית ויש לו גם 10 שערים העונה בליגת האלופות בשני המועדונים יחדיו. זו כמובן לא היסטוריה, כי חלוץ דורטמונד הקודם שעשה זאת לפניו היה פייר אמריק אובמיאנג בעונת 2017/18, אז עבר לארסנל ועד תום העונה גם רשם 10 שערי פרמיירליג, וגם פיליפה קוטיניו לאחר המעבר מליברפול לברצלונה הגיע ל-10 שערים ב"לה ליגה". 

בספרד כמובן שלא יכלו להתעלם מביצועיו של הולאנד, בעיקר לאור הדיווחים הבלתי נגמרים על מועמדותו לריאל מדריד והמעקב מצד ברצלונה ובשער ה"מארקה" נכתב בכותרת: "גיבור הדממה", כשברקע תמונה שלו חוגג מול הזיגנל אידונה פארק השומם, שלמעשה מכיל 322 אנשים בלבד כולל השחקנים. ב"אס", שמתפרסם במדריד ועל כן מזוהה יותר עם ריאל, בחרו בכותרת "אין חיסון  נגד הולאנד".

ב"מונדו דפורטיבו" המתפרסם בברצלונה דווקא בחרו להתמקד בכדורגל שחזר ובעמוד השער התנוססה הכותרת "הכדורגל החדש" ואילו באיטליה, שם מצפים לקבל את אישור הממשלה לחדש את הליגה הרשמית בעוד כחודש לקראת חזרתם מחר לאימונים, עסקו יותר בעתיד הסרייה A, אבל בכל זאת ב"קוריירה דלו ספורט" לא התעמלו מחגיגות שחקני דורטמונד עם המרפקים. ב"טוטוספורט" סיכמו זאת היטב כשכתבו "תודה לבונדסליגה".


שער ה"טוטוספורט" מודה לבונדסליגה (מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי