צפו בתקציר: מיינץ חזרה מפיגור כפול ל-2:2 בחוץ נגד קלן

שחקני מיינץ חוגגים
שחקני מיינץ חוגגים | Lars Baron / Staff

בהיעדר הקמע המפורסם שלא הורשה להיכנס לאצטדיון בגלל הקורונה, אווניי (61) וקונדה (72) מחקו שערים של אות' (6) וקיינץ (53) וסידרו לאורחת נקודה יקרה לקראת המשך מאבקי התחתית

קבוצות: מיינץ
(גודל טקסט)

אחרי שהבונדסליגה שבה אתמול (שבת) מפגרת הקורונה עם לא פחות משישה משחקים וניצחון אדיר של דורטמונד בדרבי, המחזור ה-26 נמשך הערב עם קאמבק נהדר של מיינץ, שחזרה מ-2:0 ל-2:2 בחוץ נגד קלן והשיגה נקודה יקרה לקראת המשך מאבקי התחתית. אחרי שרשמה שמונה ניצחונות ב-11 משחקים לפני פגרת הקורונה, קלן לא הצליחה להסתדר ללא התיש המפורסם, הקמע אשר מכונה הנס התשיעי, שלא הורשה להיכנס למשחק שנערך בדלתיים סגורות בגלל הקורונה.

שש דקות הספיקו לחלוץ קלן מארק אות', שדייק מהנקודה הלבנה ומצא את הרשת בפעם החמישית מאז שהצטרף משאלקה בינואר. אולם השער עשה טוב דווקא למיינץ, שהחלה לתקוף בחמת זעם את השער של טימו הורן אך לא הייתה מספיק מדויקת וירדה להפסקה בפיגור. בדקה ה-53 נראה היה שהסיפור גמור כשפלוריאן קיינץ נגח מקרוב לרשת אחרי התקפה מושלמת, אך לאורחת לא היה שום כוונה לוותר. כעבור ארבע דקות המחליף טאיוו אווניי צימק בתום מהלך קבוצתי נפלא ובדקה ה-72 היה זה פייק קונדה שחדר לרחבת קלן באין מפריע וקבע 2:2 בסיום עם בעיטה מדויקת לפינה.

קלן קיוותה להוריד את הפער מוולפסבורג השישית לארבע נקודות, אך סיימה בתיקו לראשונה מאז חודש נובמבר והחלום על כרטיס לליגה האירופית נותר בשלב זה בגד פנטזיה. מן העבר השני, מיינץ הגדילה את הפער מהמקום שמוביל למבחני ירידה לארבע נקודות וצברה לא מעט ביטחון לקראת המשך המאבקים על מקומה בבונדסליגה.


שחקני קלן. לא השכילו לשמור על יתרון בן שני שערים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי