פליק עשה היסטוריה. נוייר: "יש לנו סיטואציה חדשה להתמודד איתה"

האנזי פליק
האנזי פליק | Hanschke/Pool via Getty Images

באיירן מינכן כבשה 50 שערים ב-16 משחקיו הראשונים של המאמן, ששבר שיא בונדסליגה. השוער שהצטיין סיכם: "יכולנו להיראות טוב יותר". מולר הוסיף: "הרגיש כמו פתיחת העונה"

(גודל טקסט)

זה לא היה מרשים, אבל באיירן מינכן שבה מפגרת הקורונה עם ניצחון ליגה עשירי ב-11 המשחקים האחרונים בזכות 0:2 על העולה החדשה אוניון ברלין, והחזירה את הפער מסגניתה בורוסיה דורטמונד לארבע נקודות, תשעה ימים לפני ה'קלאסיקר' בזיגנאל אידונה פארק.

עבור המאמן האנזי פליק מדובר ברגע היסטורי – המנג'ר הגרמני שחתם על חוזה קבוע עד 2023 בתחילת חודש אפריל, שבר שיא בונדסליגה לאחר שראה את קבוצתו כובשת 50 שערים ב-16 משחקיו הראשונים בתפקיד.  פליק עצמו אמר אחרי המשחק: "זה היה ניצחון של עבודה קשה. התקשינו למצוא את הרשת, אבל אני צריך להחמיא לקבוצה שלי על אופן בו שיחקנו לאורך 90 דקות. בסופו של דבר אני מרוצה מהתוצאה".

השחקן המצטיין על המגרש היה ללא ספק השוער המנוסה מנואל נוייר. השוער שעשוי לעזוב את אלופת גרמניה בתום העונה בשל אי הסכמות מול ההנהלה, הוכיח מדוע דרישותיו לחוזה החדש הן כה גבוהות. נגד אוניון הציל שני בעיטות חשובות בשלבים קריטיים של המשחק ושמר על שער נקי מול קבוצה מספר 35 בבונדסליגה. שחקן נוסף שררם ציון דרך הוא הצרפתי קינגסלי קומאן, שערך את הופעתו ה-100 בליגה הגרמנית אחרי שנכנס כמחליף בדקה ה-71.


"יכולנו להיראות טוב יותר". מנואל נוייר (Hannibal Hanschke/Pool via Getty Images)

נוייר אמר לאחר הניצחון: "אנו שמחים ששלטנו במשחק ולקחנו שלוש נקודות. יכולנו להיראות טוב יותר, אבל בכל זאת היינו ראויים לניצחון. הייתה אווירה אחרת בשטאדיון אן דר אלטן פורסטראיי, אבל שוב זה היה תלוי רק בנו, וזו שאלה עם כמה מוטיבציה ובאיזו גישה מגיעים לסוג משחק כזה. כמובן שאנחנו מנסים לעשות כמיטב יכולנו, עבדנו המון בזמן הזה ואנחנו רוצים לראות את הצד הטוב ביותר שלנו. כעת יש לנו סיטואציה חדשה להתמודד איתה ועדיין הכל יכול לקרות".

תומאס מולר הוסיף: "באנו כדי לקחת שלוש נקודות ואני שמח שעשינו זאת. בהחלט יש מקום לשיפור, במיוחד ב-25 הדקות הראשונות, כאשר בעיקר העברנו כדורים ארוכים. בהמשך זה השתפר מעט. אחרי שער היתרון היה לנו קצת יותר ביטחון והיינו צריכים לכבוש עוד לפני ההפסקה. הייתה תחושה מוזרה, כמו יום לפני המשחק הראשון בבונדסליגה באוגוסט. גם אוניון וגם אנחנו שיחקנו בכל הכוח. כמובן שהקהל יכול לתת דחיפה נוספת, אבל עלינו להתעלם מזה. אנחנו במרחק של ארבע נקודות והתקרבנו צעד נוסף לעבר המטרה שלנו".

עדיין לא התרגל. תומאס מולר (Hannibal Hanschke/Pool via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי