כמו מסי ורונאלדו: ההישג המטורף של לבנדובסקי

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Hannibal Hanschke/Pool via Getty Images

החלוץ הגיע במהלך ה-0:2 של באיירן על אוניון ל-40 שערים עונה חמישית ברציפות - בדיוק כמו צמד כוכבי העל. "הוא כבר לא בצילם, אי אפשר להתעלם ממנו", נכתב ב"מירור". וגם: רומניגה משוכנע כי "נוייר יחתום בקרוב"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
עם חזרת הבונדסליגה ביום שבת, בכל רחבי אירופה שיבחו את ארלינג הולאנד ונכתב עד כמה זה סמלי שהחלוץ הנורבגי היה זה שכבש את השער הראשון מאז הקורונה. מה שעוד היה ברור – שרוברט לבנדובסקי יכבוש. באיירן מינכן של האנזי פליק המשיכה בכושר המצוין שלה כשגברה 0:2 על אוניון ברלין והחזירה את הפער מבורוסיה דורטמונד לארבע נקודות. הפולני רשם ציון דרך מיוחד. החלוץ חתום על הישג אותו עשו בעבר רק ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, כאשר הגיע חמש שנים ברציפות ל-40 שערים בכל המסגרות.  

החלוץ שדייק בקלילות מהנקודה הלבנה – הבקיע את השער ה-26 שלו בליגה (רק גרד מולר עמד על יותר שערים לאחר 26 מחזורים – 31 כיבושים). הפולני השווה את מספר שעריו מהעונה שעברה, רק שאז הוא עשה את זה ב-47 הופעות לעומת 34 בלבד העונה. שיאו היה בעונת 2016/17 אז כבש 43 שערים ב-47 הופעות. לבנדובסקי רוצה לסיים כמלך שערי הבונדסליגה בפעם החמישית בקריירה ופתח פער של חמישה שערים על פני טימו ורנר. חשוב מכך, הוא חולם להאפיל על מולר שמחזיק בשיא השערים לעונה בליגה –  40.

 
 
"אין סיכוי, 'לבה' ממשיך לשלוט כאן', נכתב בטוויטר הרשמי של באיירן שם צייצו את טבלת מלך השערים העדכנית. "תמיד הוא היה כובש בכמות קולוסלית אך נדחק הצידה לעתים קרובות בגלל מסי ורונאלדו. עכשיו אי אפשר להתעלם ממנו", נכתב ב"מירור" שם הוסיפו כי אשתקד הבקיע 12 שערים יותר מכוכבה של יובנטוס. "העונה שלו ראויה לפרק נפרד", נכתב ב"מארקה" הספרדי.
 

עוד בבאיירן, המנכ"ל קרל היינץ רומניגה התייחס לעתידו של מנואל נוייר: "אני אופטימי שהוא יקבל את ההצעה שלנו בקרוב. הוא יודע מה יש לו בבאיירן ואנחנו יודעים עד כמה הוא חשוב. אלה נישואים שימשיכו בעתיד". השוער עצמו אמר לאחר המשחק: "כן, קרל נמצא בתמונה. אני שמח לשחק בבאיירן, אני אופטימי, אבל שום דבר עדיין לא ברור. אין מה להודיע". חוזהו מסתיים ביוני 2021 כמובן.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי