לירוי סאנה הסכים לקצץ 30 אחוז בשכרו כדי לעבור לבאיירן מינכן

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Gettyimages

קשר מנצ'סטר סיטי מצפה לעבור לבוואריה ונחשף כי בניסיון לסייע להשלמת העסקה הפחית את דרישותיו הכספיות משמעותית, אך הוא עדיין צפוי להרוויח יותר מאשר בממלכה. גווארדיולה מקווה להצליח להשאירו בחוזה חדש

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בקיץ האחרון כבר סוכמה אחת העסקאות הגדולות ביותר של עולם הכדורגל ב-2019. הכל היה מוכן למעבר של לירוי סאנה ממנצ'סטר סיטי לבאיירן מינכן, הצדדים אפילו לא התכחשו לכך שהמגעים כמעט הושלמו, אבל רגע לפני פתיחת העונה, בשבוע הראשון של אוגוסט, שיתף פפ גווארדיולה את הקשר במשחק מגן הקהילה וכעבור 10 דקות הוא קרע את הרצועה הצולבת ולמעשה חזר לאימונים זמן קצר לפני "פגרת הקורונה".

ההערכות היו שבאיירן מינכן תשלם קרוב ל-100 מיליון יורו עבור סאנה בן ה-24, אלא שהפציעה הקשה והתקופה הארוכה מחוץ למגרשים, שלמעשה עדיין לא הסתיימה בעקבות השבתת עולם הכדורגל והתקווה שהפרמיירליג תשוב בחודש הבא, לצד הרצון של גווארדיולה להשאיר את השחקן במנצ'סטר סיטי, מקשים מאוד על המועדונים להגיע לסיכום חדש על מעברו.

באיירן מינכן, גם לאור המכה הכלכלית שחטפה כמו כל קבוצות הכדורגל בעקבות נגיף קורונה וגם בשל ההיעדרות הארוכה של סאנה וחוסר הוודאות כיצד ישוב מהפציעה, לא מוכנה לשלם את אותם סכומים עליהם ראשי הקבוצות סיכמו לפני כשנה – ובעיקר בשל העובדה שחוזהו של סאנה מסתיים בקיץ 2021 – ועל כן ראשי האלופה ומוליכת הטבלה בגרמניה מוכנים לשלם כ-60 מיליון יורו, כמעט מחצית מהסכום עליו סוכם בזמנו. כאמור, גווארדיולה מעוניין להשאיר את הקשר וסיטי צפויה לנסות להאריך את חוזהו, אבל לפי "בילד" סאנה מתכוון לפעול כדי להשיג את האישור לעבור לבאיירן.


גווארדיולה. עדיין מקווה שסאנה יישאר (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)

בדיווח של "הבילד" הבוקר (רביעי) פורסם כי סאנה כבר סיכם עם ראשי באיירן מינכן שהוא ילבש את החולצה עם המספר 10, שהאחרון שלבש אותה בקבוצה היה אריאן רובן שפרש לפני כשנה, ושבתמורה להשקעה מצד הבווארים ולהשלכות הכלכליות של התפשטות הנגיף הוא מוכן להפחית 30 אחוז מדרישות השכר שלו – באנגליה על פי ההערכות הוא מרוויח כ-90 אלף ליש"ט בשבוע, קרוב לחמישה מיליון בשנה, ובבוואריה הוא צפוי להרוויח יותר גם אחרי הקיצוץ המשמעותי בדרישותיו. 

כבר בחודש שעבר רמז סוכנו של הקשר שהוא אופטימי בנוגע למעבר למינכן בקיץ הקרוב ואף סיפר שסאנה מאמין שהוא יכול לזכות עם באיירן בליגת האלופות. ב"בילד" פרסמו כמה ימים לאחר אותו רמז כי הקשר סיכם את תנאיו לחמש שנים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי