דאבור ימשיך ב-11 למרות חילופי המאמנים, נגלסמן חוזר להופנהיים

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Marius Becker/Pool via Getty Images

הישראלי שכבש את שער הבכורה בבונדסליגה, יקבל את הקרדיט בחלק ההתקפי של ראפ נגד לייפציג (שישי, 21:25 בספורט1). המאמן הצעיר בליגה שיחסר את אופאמקאנו: "מאמין שסגנון המשחק שלהם לא ישתנה"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

דווקא כאשר העונה של מואנס דאבור התחילה לתפוס כיוון חיובי, אחרי שכבש את שער הבכורה שלו בליגה הגרמנית ב-2:2 נגד דיסלדורף, הופנהיים ביצעה זעזוע על הקווים עם פיטוריו של המאמן אלפרד שרודר ומינוי של מאמן קבוצת הנוער מרסל ראפ עד לסיום העונה בתקווה שיצליח להוביל את הקבוצה למקום השישי המוביל לאירופה. מחר (שישי, 21:25, שידור ישיר בספורט1) ראפ יעמוד למשימה ראשונה במשחק ביתי קשה במיוחד נגד ר.ב. לייפציג.

למרות החילוף על הקווים, יש לציין כי הופנהיים עצמה במצב לא רע בכלל והיא במרחק שתי נקודות בלבד מהמקום השישי וייתכן שכבר במחזור הקרוב הכחולים יחלפו על פני וולפסבורג אם ישיגו את שלוש הנקודות והאחרונה לא תנצח.

בנוסף לכך, מעמדו של דאבור בכלל לא צריך להיפגע. גם ללא קשר לשער הבכורה, הישראלי פתח בשלושת המשחקים האחרונים וראפ צפוי להציבו לצד הטוגולזי איחלאס בבו ושחקן הכנף הדני רוברט סקוב בחלק ההתקפי. מי שלא ייקח בוודאות חלק במשחק מחר הוא הבלם בנימין הובנר שהורחק מול דיסלדורף בדקה התשיעית, בעוד פלוריאן גריליץ', אנדריי קרמאריץ' ויאקוב ברון-לארסן הפצועים עדיין בספק.


ימשיך בהרכב. מואנס דאבור (RONALD WITTEK/POOL/AFP via Getty Images)

אצל היריבה מנגד המשחק מחר יהיה קריטי לא פחות. לייפציג שסיימה כאלופת החורף כבר איבדה את הסיכויים לזכות באליפות, אבל המאבק על המקום בליגת האלופות משמעותי לא פחות. הקבוצה ממזרח גרמניה שסיימה במחזור האחרון בתיקו נגד נועלת הטבלה פאדרבורן, נמצאת במרחק של שלוש נקודות בלבד מלברקוזן החמישית ולכן במועדון מבינים שאסור להוריד את הרגל מהגז.

בנוסף לכך המפגש יהיה פיקנטי במיוחד, כאשר המאמן יוליאן נגלסמן יפגוש לראשונה את קבוצתו לשעבר בריין-נקר ארנה. בדיוק כמו בהופנהיים, גם לייפציג תחסר את הבלם הבכיר לאחר שדאיו אופאמקאנו הורחק ובמקומו יפתח וילי אורבן. גם יוסוף פולסן שנעדר בשלושת המשחקים האחרונים אמור לראות את המשחק מיציע.


יחזור להופנהיים. יוליאן נגלסמן (Gettyimages)

נגלסמן אמר לקראת המשחק עם המאמן החדש של הופנהיים: "קשה לי להאמין שסגנון המשחק ישתנה בזמן כל כך קצר. צוות האימון החדש כמובן יביא איתו כמה רעיונות חדשים, אבל כאשר הלחץ יילך והתגבר השחקנים יחזרו אותם יסודות ואני מוכן לזה".

התחרות על המקום בליגת האלופות: "לוח המשחקים של בורוסיה דורטמונד ולברקוזן מאוד דומה לשלנו, רק לבורוסיה מנשנגלדבאך נותר עדיין מפגש עם באיירן מינכן, אז לאף אחד אין יתרון. אבל אנחנו אחראיים על המצב שלנו וכעת המטרה היא לנצח את כל המשחקים ואנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים".

עוד באותו נושא: מואנס דאבור, ר.ב. לייפציג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי