המנהל הספורטיבי של הופנהיים: "דאבור לא יכול לשחק 90 דקות"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Lukas Barth-Tuttas/Pool via Getty Images

רוזן שיבח את החלוץ ואת קרמאריץ' לקראת אוניון ברלין (שבת, 16:20, בספורט3): "הם נראים מאוד ממוקדים ומצפים כבר לעונה הבאה". הישראלי צפוי להמשיך בהרכב

(גודל טקסט)

למואנס דאבור יש רק בקשה אחת – שהעונה הזאת לא תסתיים. אחרי אינספור אכזבות בסביליה וגם בהופנהיים, החלוץ חזר מפגרת הקורונה בגדול עם גול בכורה בבונדסליגה נגד דיסלדורף ובחלוף שני משחקים כבש צמד מרשים נגד אאוגסבורג. מחר (שבת, 16:20, שידור ישיר בספורט3), דאבור ינסה להמשיך את הכושר הנפלא גם במשחק הבית מול אוניון ברלין במסגרת המחזור ה-33 של הליגה הגרמנית.

בזכות השערים של דאבור, הופנהיים נותרה במקום השביעי המוביל למוקדמות הליגה האירופית והיא נמצאת רק במרחק של הפרש שערים מוולפסבורג השישית, שכעת מקבלת כרטיס ישיר למפעל הישיר של אופ"א, אך פרייבורג השמינית נושפת בעורפה ורחוקה ממנה רק בנקודה אחת, לכן כל מעידה בשני המחזורים הקרובים עלולים להוציא אותה מהמרוץ.

מקומו של מואנס דאבור ככל הנראה מובטח בהרכב והשאלה היא כעת מי יפתח לצידו. כמו הישראלי גם סגן אלוף העולם עם נבחרת קרואטיה אנדריי קרמאריץ', שזכה גם הוא למחמאות במשחק נגד אאוגסבורג, עשוי לתפוס את המקום הנוסף בחוד ההתקפה. אך לפי הערכות זה יהיה דווקא איחלאס בבו הטוגולזי שימשיך לקבל את הקרדיט והקרואטי שוב יעלה מהספסל.


יכבוש את שערו הרביעי בבונדסליגה? מואנס דאבור (ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images)

המנהל הספורטיבי של הופנהיים, אלכסנדר רוזן, דיבר על דאבור וקרמאריץ' לקראת המשחק: "השניים נראים מאוד ממוקדים. עלינו לראות כיצד אנדריי קרמאריץ' התאושש ואנחנו לא רוצים להכביד עליו וגם מואנס דאבור לא יכול לשחק במשך 90 דקות. הצמד כבר מחכה להתחיל את העונה הבאה".

המאבק על הכרטיס לאירופה: "אם אתה נמצא במקום השביעי כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה, אתה לא יכול לוותר על אירופה. אני מרגיש שיש אנרגיה טובה בקבוצה וזה גורם לי להיות בטוח בהם. נעשה הכל כדי לנצח את אוניון ברלין. עבורו זה בהחלט יהיה מלחמה עד הרגע האחרון".





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי