דאבור: "זה היה שבוע מאוד מוצלח. אנחנו רוצים לנצח בדורטמונד"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | THOMAS KIENZLE/AFP via Getty Images

חלוץ הופנהיים חגג את שערו הרביעי בבונדסליגה והשלישי תוך שבוע ב-0:4 על אוניון ברלין ואמר לאחר הבטחת הכרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה: "עכשיו אנחנו רוצים לסיים במקום השישי"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

מואנס דאבור נכנס לקצב. שבוע אחרי שכבש צמד נגד אאוגסבורג, הישראלי העלה את מאזנו לארבעה שערים בבונדסליגה עם כדור נוסף ברשת, הפעם ב-0:4 על אוניון ברלין שהבטיח את מקומה של הופנהיים בליגה האירופית בעונה הבאה. 

כידוע, דאבור פתח את העונה בסביליה ומיעט לשחק בשורותיה, נרכש בינואר על ידי הגרמנים וגם שם סבל מחוסר מזל ואף נפצע למספר שבועות, אולם "פגרת הקורונה" אפשרה לו להתאושש בזמן, להכיר יותר טוב את הכדורגל הגרמני ואת חבריו ובשבת הוא צפוי לפתוח בהרכב גם במחזור סיום העונה, כאשר הופנהיים תתארח אצל בורוסיה דורטמונד (שידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1).

הופנהיים כאמור הבטיחה אתמול את המקום השביעי שמעניק את הכרטיס לליגה האירופית, מפעל בו מואנס דאבור בשנתיים האחרונות, במדי זלצבורג וגם בסביליה, הרבה להבקיע. אחרי הניצחון המוחץ על ברלין אתמול הוא סיפר כשחיוך על פניו: "אנחנו מאוד מרוצים מהבטחת הכרטיס ומההישג ועכשיו אנחנו גם רוצים להשיג את המקום השישי. לוולפסבורג (מדורגת שישית, מובילה על הופנהיים בהפרש שערים) יש משחק קשה נגד באיירן מינכן ואנחנו צריכים לנסוע לדורטמונד, אבל אנחנו רוצים לנצח שם".

על שערו הרביעי העונה הוסיף החלוץ: "קודם כל, השגנו ניצחון מאוד חשוב. מבחינה אישית זה היה עוד רגע נהדר כחלק משבוע מוצלח מאוד שהבקעתי בו שלושה שערים. עבדנו מאוד קשה כדי לשחק בעונה הבאה בזירה הבינלאומית".

עוד באותו נושא: מואנס דאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי