"ז*ן על הסרטן": הנעליים של סבסטיאן האלר לקראת חזרתו למגרשים

play
סבסטיאן האלר, חלוץ דורטמונד | רויטרס
הבונדסליגה חזרה, המאבק נשאר: באיירן מינכן סיימה ב-1:1 עם לייפציג 03:02

כחצי שנה אחרי שחתם, מיד אובחן עם גידול באשכים והחלים, החלוץ עשוי לערוך הופעת בכורה בדורטמונד מול אוגסבורג (16:30, ספורט3). וירץ חוזר בלברקוזן שתתארח אצל מנשנגלדבאך (18:30, ספורט3)

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגה הגרמנית יסתיים מחר (ראשון), כשתחילה בורוסיה דורטמונד תארח את אוגסבורג ולאחר מכן תפגוש בורוסיה מנשנגלדבאך את באייר לברקוזן.

האלר מוכן לחזור לכר הדשא

בורוסיה דורטמונד – אוגסבורג (16:30, ספורט3)

הצהובים-שחורים יצאו לפגרה לפני כחודשיים עם שני הפסדי חוץ רצופים, אבל התיקו ביום שישי בין לייפציג לבאיירן מינכן מאפשר להם לצמצם את ההפרש מהצמרת הגבוהה, אם יכניעו את הקבוצה שלא ניצחה בשבעת המחזורים האחרונים. המגן הימני יוליאן ריירסון שרק נרכש מאוניון ברלין, צפוי לעלות בהרכב בעקבות פציעת תומא מונייה ובחוד עשוי לעלות סבסטיאן האלר שלא שיחק העונה לאחר שהתגלה גידול באשכיו והוא היה בתהליך החלמה ממושך. החלוץ אף חשף היום כי ינעל מחר נעליים שעליהן כתוב "ז*ן על הסרטן", מחלה אותה ניצח כאמור. הקפטן מרקו רויס חלה ולא התאמן השבוע, אך עשוי לפתוח בהתקפה יחד עם האלר ויוסופה מוקוקו שיחתום בקרוב על הארכת חוזה עד 2026. מנגד, אוגסבורג תחסר את מרגים ברישה המושעה אחרי שצבר חמישה כרטיסים צהובים לפני הפגרה ותקווה לשוב מהזיגנל אידונה פארק עם נקודה לפחות לראשונה אחרי ארבעה משחקים רצופים שהפסידה שם.

סבסטיאן האלר, שחקני דורטמונד
שיחק בהכנה, עכשיו זמן לבכורה רשמית בדורטמונד. האלר | אתר רשמי, מתוך הטוויטר של דורטמונד

בורוסיה מנשנגלדבאך – באייר לברקוזן (18:30, ספורט3)

מנשנגלדבאך צברה את מירב הנקודות שלה העונה בביתה, ניצחה שישה משחקים וסיימה שניים נוספים בתיקו, אולם ללברקוזן היא הפסידה בבורוסיה פארק בכל ארבעת המפגשים האחרונים – לברקוזן ניצחה למעשה את כל חמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות. יונאס אומלין יפתח בשער של מנשנגלדבאך, בסך הכל שלושה ימים אחרי שנרכש ממונפלייה כמחליפו של יאן זומר שעבר לבאיירן מינכן באותו יום. בלברקוזן יחסר צ'ארלס אראנגיס הפצוע, אך פלוריאן וירץ שהחלים מקרע ברצועה הצולבת עשוי לשחק לראשונה העונה, כ-10 חודשים מאז שנפצע.

פלוריאן וירץ באייר לברקוזן
חוזר אחרי כ-10 חודשים. וירץ | רויטרס

המחזור ה-17 ייצא לדרך ביום שישי בערב כאשר ר.ב. לייפציג תארח את שטוטגרט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי