הרטה ברלין עלתה מעל הקו האדום עם ניצחון מפתיע על מנשנגדלבאך

play
מרטון דרדאי הרטה ברלין | GettyImages
שער מרהיב לדרדאי, הרטה ברלין הפתיעה את גלדבאך עם 1:4 גדול 02:20

הקבוצה מבירת גרמניה הביסה 1:4 את הסייחים ועלתה מעל הקו האדום, שער מרהיב למרטון דרדאי (52). פ.צ. קלן הפתיעה את איינטרכט פרנקפורט עם 0:3 מוחץ

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בגרמניה ממשיך הערב (ראשון) עם הניצחון המפתיע של הרטה ברלין על בורוסיה מנשנגלדבאך. פ.צ. קלן המשיכה עם ההפתעות כשהביסה 0:3 את איינטרכט פרנקפורט.

דרי שרהאנט הרטה ברלין
שלוש נקודות קריטיות. שרהאנט | אימג'בנק GettyImages

הרטה ברלין – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:4

המארחת הגיעה למפגש עם הסייחים מתחת לקו האדום ועם רצף של ארבעה הפסדים. זה התחיל גם רע עבורה כשניקו אלבדי העלה את מנשנגלדבאך ליתרון כבר בדקה ה-17, אך כעבור 13 דקות ג'סיק אנגקאם השווה לזכות המארחת והוריד את הקבוצות בשוויון למחצית. שבע דקות לתוך המחצית השנייה הגיע השער היפה של המשחק עם פצצה מרחוק של מרטון דרדאי שקבע מהפך. בתוספת הזמן הרטה הספיקה להוסיף שני שערים של דרי שרהאנט (90+1) ודודי לוקבאקיו (90+7) שהבטיחו שלוש נקודות יקרות והעלו את הקבוצה מבירת גרמניה מעל הקו האדום, למקום ה-16 המוביל למבחני הישארות.

אליאס סחירי פ.צ. קלן
ניצחון מרשים על פרנקפורט. סחירי | אימג'בנק GettyImages

פ.צ. קלן – איינטרכט פרנקפורט 0:3

האורחים רצו להמשיך בכושר הנהדר שלהם עם שבעה משחקים רצופים ללא הפסד ולהיכנס לתוך הרביעייה המובילה, אך לקלן היו תוכניות אחרות. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, טימו הוברס (49) העלה את המארחת ליתרון מפתיע. אליאס סחירי הכפיל מכדור חוזר (71) והשלים צמד בדקה ה-86 עם בעיטה שהכניעה את קווין טראפ. ניצחון ראשון לקלן אחרי שלוש תוצאות תיקו ובריחה ממאבקי התחתית.

משחקי המחזור ה-21 בגרמניה:

אאוגסבורג – הופנהיים
בורוסיה מנשנגלדבאך – באיירן מינכן
בוכום – פרייבורג
שטוטגרט – פ.צ. קלן
וולפסבורג – ר.ב. לייפציג
איינטרכט פרנקפורט – ורדר ברמן
אוניון ברלין – שאלקה
בורוסיה דורטמונד – הרטה ברלין
באייר לברקוזן – מיינץ