מיינץ הביסה 0:4 את מנשנגלדבאך, 2:3 מדהים לבטיס על אלצ'ה

play
מיינץ ממשיכה לטפס בטבלה | GettyImages, Lukas Schulze
לא כל יום באיירן: מיינץ חגגה על גלדבאך עם 0:4 מהדהד 02:07

אחרי שחגגה על האלופה באיירן מינכן במחזור הקודם, קבוצתו של פארקה הובסה בפתיחת המחזור ה-22 בבונדסליגה וירדה למקום התשיעי. בספרד נרשם מהפך מטורף בדקה ה-90+5

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בבונדסליגה הגרמנית יצא לדרך הערב (שישי) עם קרב מרכז טבלה בין מיינץ לבורוסיה מנשנגלדבאך, המדורגות 8 ו-9 ערב המחזור שעדיין מקוות לתפוס את אחד הכרטיסים למפעלים האירופיים בעונה הבאה. כמו במפגש ביניהן בסיבוב הראשון, שוב הייתה זו מיינץ שיצאה עם ידה על העליונה מההתמודדות ופתחה יתרון של שלוש נקודות על יריבתה בזכות 0:4 מוחץ.

גלדבאך בשבוע שעבר גברה 2:3 על באיירן מינכן, אבל ירדה לקרקע הערב במיינץ שמצדה רשמה ניצחון שלישי ברציפות הודות לשערים של ג'י סונג לי בדקה ה-25, מרכוס אינגברטסן (49), לודוביק אז'ורק (72) ונלסון (90+3). כאמור, בזכות הניצחון מיינץ עקפה את גלדבאך לפחות זמנית עלתה למקום השביעי עם 32 נקודות במאזנה. זהו משחק חמישי רצוף בו מנשנגלדבאך לא מצליחה להכניע את מיינץ.

שחקני בטיס
מהפך יוצא דופן. שחקני בטיס חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Aitor Alcalde

גם בליגה הספרדית יצא לדרך המחזור ה-23 והוא נפתח עם 2:3 מטורף לבטיס על אלצ'ה, במשחק בו האורחת כבר מצאה את עצמה בפיגור כפול בדקה התשיעית והיא השלימה את המהפך עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-90+5.

אלצ'ה, נועלת הטבלה שניצחה רק פעם אחת העונה, עלתה ליתרון כפול תוך שתי דקות משערים של פידל (7) ולוקאס בוז'ה (9), אבל מנואל פלגריני כנראה ניער את שחקניו בהפסקה, גם ביצע חילוף משולש והמשחק התהפך במהרה: ליסנדרו מגז'אן מאלצ'ה הורחק בדקה ה-55 ובורחה איגלסיאס איזן בפנדל בחלוף 10 דקות. בדקה ה-68 חואן מירנדה איזן ל-2:2 ואמנם אילגסיאס החטיא פנדל בדקה ה-87, אבל כדור עונשין נוסף נפסק בדקה ה-90+5 ואותו כבר כבש וויליאן ז'וזה, לא לפני שגם אנצו רוקו הורחק באלצ'ה והותיר את הקבוצה ב-9 שחקנים.