סאנה בספק לפ.ס.ז', מאנה: "רונאלדו אמר לי שבאיירן זה צעד נכון"

play
תומאס מולר, לירוי סאנה, שחקני באיירן מינכן | GettyImages, CHRISTOF STACHE
סאנה בספק לפ.ס.ז', מאנה: "רונאלדו אמר לי שבאיירן זה צעד נכון" 03:48

הגרמני נפצע באימון שבוע לפני הגומלין, שופו מוטינג יאריך חוזה, הסנגלי סיפר על המפגש עם הפורטוגלי: "בירך אותי"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בעוד שבוע מהיום (רביעי), באיירן מינכן תארח את פריז סן ז'רמן לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות כשהיא עם יתרון 0:1 מהמשחק בעיר האורות. היום דווח בגרמניה כי הבווארים קיבלו בשורה מדאיגה לקראת המשחק כשלירוי סאנה נפצע באימון. שחקן הכנף הגרמני נפגע בקרסולו, יושבת למספר ימים ונמצא בספק למפגש מול אלופת צרפת, וכמובן גם למשחק הליגה נגד שטוטגרט בשבת.

כמו כן, בגרמניה פורסם שבאיירן הגיעה לסיכום עם אריק שופו מוטינג על הארכת חוזהו עד קיץ 2024. חוזהו הנוכחי של הקמרוני היה אמור להסתיים בקיץ הקרוב, אך בין הצדדים הושג סיכום שבמסגרת השכר של החלוץ שהפך השנה לשחקן הרכב ישודרג משמעותית. ב-25 משחקים העונה כבש שופו מוטינג 16 שערים ובישל ארבעה נוספים.

מי שצפוי לעמוד לרשותו של יוליאן נאגלסמן הוא סאדיו מאנה, שבראשון האחרון חזר מפציעה שהשביתה אותו מאז נובמבר וגרמה לו להחמיץ את המונדיאל. הסנגלי שהגיע הקיץ מליברפול הבקיע עד כה 11 שערים ב-24 הופעות בכל המסגרות במדי הבווארים, ובריאיון שהעניק ל"בילד" סיפר על החודשים האחרונים בגרמניה: "הרבה פעמים מקטינים את הבונדסליגה, לפעמים לא מעריכים את הליגה כאן. פגשתי את כריסטיאנו רונאלדו בקיץ אחרי המעבר, הוא בירך אותי ואמר לי שזה מועדון גדול וצעד נכון עבורי".