אחרי שנתיים מאכזבות ביונייטד: סאנצ'ו ישוב הקיץ לדורטמונד?

play
ג'יידון סאנצ'ו, קשר מנצ'סטר יונייטד | GettyImages, OLI SCARFF
כבר לא תלויה בעצמה: 1:1 מאכזב לדורטמונד נגד בוכום מהתחתית 01:54

האנגלי לא מרשים את טן האח ומעוניין לחזור לאקסית, שתוכל לקלוט אותו רק בהשאלה. המנהל המקצועי כבר בקשר עם הסוכנות שלו

(גודל טקסט)

מאז שבקיץ 2021 שילמה מנצ'סטר יונייטד 85 מיליון יורו לדורטמונד עבור ג'יידון סאנצ'ו, שחקן הכנף של השדים האדומים התקשה להוכיח שהוא היה שווה את סכום העתק. בכמעט שנתיים באדום סאנצ'ו היה מעורב ב-16 שערים בלבד ב-72 הופעות, ויכולתו החלשה עלולה להוביל לעזיבה כבר בקיץ הקרוב.

סאנצ'ו לא מאוד מוערך על ידי המאמן אריק טן האח, ולפי דיווח ב"בילד" הגרמני מעוניין לשוב הקיץ לבורוסיה דורטמונד. הצהובים לא שוללים על הסף קאמבק של האנגלי בן ה-23, ולמרות שלא נערכו שיחות ישירות עם השחקן, המנהל המקצועי ושחקן העבר סטבסטיאן קל נמצא בקשר רציף עם סוכנות השחקנים אליה משתייך הקשר.

אם וכאשר המהלך יבשיל לכדי חתימה, המעבר יהיה בהשאלה בלבד. סאנצ'ו מחזיק בחוזה עד 2026 ושוויו מוערך ב-55 מיליון יורו, סכום יקר מדי עבור דורטמונד שכאמור תוכל לצרפו רק כמושאל.

ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד
זכה זכה לחיבוק חם והחזיר עם שער. סאנצ'ו | רויטרס

בעשור האחרון דורטמונד החזירה לשורותיה מספר פעמים שחקנים שכיכבו אצלה לפני המעבר הגדול, אך רובם לא הצליחו להותיר את אותו הרושם בקדנציה השנייה. נורי שאהין, שינג'י קגאווה, מריו גצה אכזבו, ואם סאנצ'ו יחזור הוא יקווה להינות מגורל דומה לזה של מאטס הומלס, ששמר על רמה גבוהה אחרי שחזר מבאיירן מינכן.

בקדנציה הראשונה שלו בדורטמונד, שנמשכה ארבע שנים, סאנצ'ו הבקיע 50 שערים ובישל 64 נוספים ב-137 הופעות בכל המסגרות. הוא זכה עם הקבוצה בגביע הגרמני בעונתו האחרונה ופעם אחת גם בסופרקאפ. בנוסף יש לו 23 הופעות בנבחרת אנגליה, בהן הבקיע שלוש פעמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי