ר.ב. לייפציג השלימה מהפך בדקה ה-96 וחזרה למקום השלישי

play
שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים | GettyImages, Oliver Hardt
הראש ברומא: רק 1:1 ללברקוזן מול שטוטגרט מהתחתית 01:35

אנקונקו בישל לאורבן (87) וסובוסלאי (96) שסידרו 1:2 על ורדר ברמן בדרך לליגת האלופות. שטוטגרט עדיין מתחת לקו האדום אחרי 1:1 מול לברקוזן

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בבונדסליגה הסתיים הערב (ראשון) עם ניצחונה הדרמטי של ר.ב. לייפציג, שביצעה מהפך ב-1:2 על ורדר ברמן וחזרה למקום השלישי. עוד קודם לכן, נפרדו שטוטגרט ובאייר לברקוזן ב-1:1 שהותיר את המארחת מתחת לקו האדום.

דומיניק סובוסלאי שחקן ר.ב. לייפציג חוגג שער
ברגע האחרון. דומיניק סובוסלאי | אימג'בנק GettyImages, Oliver Hardt

ר.ב. לייפציג – ורדר ברמן 1:2

ניצחון סופר-דרמטי למארחת שחזרה למקום השלישי וזקוקה לעוד ניצחון כדי להבטיח את הכרטיס לליגת האלופות. ורדר ברמן הפסידה ללייפציג בכל שבעת המפגשים מאז ה-1:2 במאי 2019, והפעם הובילה במפתיע לאחר שלאונרדו ביטנקורט נותר פנוי ברחבה וכבש בדקה ה-70, אבל כריסטופר אנקונקו מצא את הראש של ווילי אורבן שהשווה בדקה ה-87 ואז בישל בפריצה נהדרת בתוספת הזמן גם לדומיניק סובוסלאי, שהכריע בדקה ה-96. ברמן חמש נקודות מעל המקום ה-16 המוביל למבחנים, עוד נקודה תספיק לה כדי להבטיח הישארות.

אנזו מילו, שחקן שטוטגרט
נקודה יקרה, אבל גם כזו שבינתיים לא מספיקה לשטוטגרט | אימג'בנק GettyImages, Adam Pretty

שטוטגרט – באייר לברקוזן 1:1

צ'אבי אלונסו ובאייר לברקוזן עם הראש בגומלין חצי גמר הליגה האירופית ביום חמישי נגד רומא, אחרי שהפסידו 1:0 באיטליה במשחק הראשון, ובעקבות המעידה השלישית ברציפות בליגה והרביעית בחמשת המשחקים האחרונים, רק השתוו לוולפסבורג במקום השישי שמוביל למוקדמות הקונפרנס ואיבדו סיכוי לעקוף את פרייבורג החמישית. אקסקיאל פלאסיוס בפנדל בדקה ה-70 מחק את היתרון שקבע סרו גיראסי, גם הוא כבש בפנדל 13 דקות קודם לכן. עבור שטוטגרט מדובר בנקודה יקרה כשבוע אחרי ההפסד לנועלת הטבלה הרטה ברלין, אבל היא עדיין במקום ה-17 ולפני אחרון, נקודה משאלקה שנמצאת במקום שמוביל למבחנים ושתי נקודות מבוכום שבחוף מבטחים.

המחזור ה-33 ייצא לדרך ביום שישי ולמחרת באיירן מינכן תארח את ר.ב לייפציג לקרב צמרת. בורוסיה דורטמונד שרודפת אחרי האלופה, תתארח ביום ראשון אצל אוגסבורג.