"כאוס" בבאיירן מינכן, קאן מרגיש נבגד, "למה שטוכל ירצה להישאר?"

play
תומאס מולר ושחקני באיירן מינכן חוגגים זכייה באליפות גרמניה 2022/23 | רויטרס
בדקה ה-89: באיירן מינכן גברה על קלן וזכתה באליפות ה-11 ברצף 02:41

גם ביום חגה, בלגן גדול בבאיירן מינכן. על קאן נאסר להגיע לחגיגות: "היום הגרוע בחיי". הפרשנים מעריכים: טוכל לא ירצה להישאר בקבוצה שמתנהגת ככה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

גם ביום חגה הגדול, שבו באיירן מינכן הוכיחה לגרמניה ולעולם הכדורגל כולו שאסור אף פעם להספיד אותה ושיש לה אופי ווינרי גם בעונות הכי קשות, הבווארים התעקשו לקלקל את החגיגה, בשרשרת דיווחים שהמחישו כמה סוערת הייתה העונה של המועדון.

באיירן זכתה אתמול (שבת) באליפות אחרי מהפך דרמטי, כשהיא מנצלת את המעידה של דורטמונד ומנצחת 1:2 בדקה ה-89 את פ.צ. קלן במחזור האחרון כדי לעלות למקום הראשון. אבל מיד אחרי המשחק, במהלך החגיגות, החלו לצאת הדיווחים: המנכ"ל אוליבר קאן והמנהל המקצועי חסן סליהמידז'יץ' פוטרו מתפקידם, עוד לפני המשחק.

השניים היו תחת אש בעקבות ההתנהלות שלהם העונה, בעיקר על רקע פרשת הפיטורים של יוליאן נאגלסמן, ששמע על הפיטורים מהתקשורת, בזמן שהוא בחופשת סקי, בפרשה שהביכה את המועדון והמחישה שהוא כבר לא מתנהל כיאות.

ג'מאל מוסיאלה ושחקני באיירן מינכן חוגגים אליפות
גיבור האליפות. ג'מאל מוסיאלה | GettyImages, Alexander Hassenstein

עוד בנושא

מולר יודע ש"חושבים שאנחנו לא ראויים", אך מבהיר: "זה היסטורי"
בתום דרמת ענק: באיירן מינכן זכתה באליפות, דורטמונד אכזבה
צפו ברגעים המרגשים בדורטמונד: הקהל עודד את השחקנים שמיררו בבכי
עוד לפני הזכייה באליפות: קאן וסליהמידז'יץ' פוטרו מבאיירן מינכן

חסן סליהאמידז'יץ' במשחקו האחרון עם באיירן מינכן אחרי הזכייה באליפות
| GettyImages, Alexander Hassenstein

אוליבר קאן צייץ אחרי המשחק שהוא רצה לחגוג עם השחקנים, אבל "נאסר עליו להגיע לאצטדיון". ראיון עמו קאן סיפר: "לקחת ממני את האפשרות לחגוג עם השחקנים? זה היה היום הכי גרוע בחיים שלי".

ההתנהלות הזאת של באיירן גרמה לסערה בגרמניה. דידי המאן, שחקן העבר, אמר שההחלטות הללו של הנהלת באיירן מטילות בספק את הישארותו של המאמן תומאס טוכל. "כשאנשים מקבלים יחס כזה, אתה חייב לשאול את עצמך: האם אתה רוצה לעבוד עבור מועדון כזה?", אמר הפרשן, "אני לא פוסל את האפשרות שבקרוב הוא יודיע שהוא לא המאמן, ביוזמתו שלו". אריק מאייר, פרשן נוסף ב"סקיי", אמר: "אני חושב שביום שני הוא כבר לא יהיה כאן".

מנגד, על פי "אתלטיק", אחרי הפיטורים של חברי ההנהלה "לטוכל יהיה עוד יותר כוח, והוא המנצח העיקרי של ההחלטות האלה".

מי שמהווה נקודת אור הוא ג'מאל מוסיאלה, שנכנס כמחליף וכבש בדקה ה-89 את שער הניצחון, שער האליפות, והפך לגיבור האוהדים. "זה היה רגע אדיר עבורי לכבוש שער", אמר, "לא חשבתי על זה, פשוט חגגתי. לקח לי זמן לעכל מה קרה שם. כשנכנסתי לא היה לנו מה להפסיד. נכון שלא הייתה לנו עונה טובה בסטנדרטים שלנו, ואנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק טב יותר, אבל עכשיו אנחנו מאושרים".

כזכור, אתמול גם תומאס מולר הקפטן הודה שהעונה של באיירן מינכן הייתה "כאוס". לדבריו, "אני חושב שכל מי שאוהב כדורגל מרגיש שאנחנו לא ראויים לזה, אני אומר את זה בפתיחות. אני מבין שהחצי השני של העונה שלנו היה כאוטי, על המגרש ומחוצה לו. אבל זה עדיין רגע מדהים לקבוצה, ומשהו שנזכור. טירוף אמיתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי