שנה ליורו הביתי, בגרמניה מודאגים: "הצילו! פליק הורס את הנבחרת"

play
אף אחד כבר לא זוכר את הפתיחה הטובה. פליק | אימג'בנק GettyImages, ANP
הישג היסטורי לניקולאסקו על פולין, הולאנד להט: שערי יום שלישי במוקדמות 03:43

המאמן סופג אש אחרי עוד הפסד ומתעקש: "זה תהליך". המנהל הטכני, רודי פלר: "יש כאן שחקנים שלא תראו בפגרת הנבחרות הבאה"

(גודל טקסט)

בגרמניה מודאגים מאוד מהנבחרת המקומית. אמנם יש עוד שנה שלמה על היורו אותו הם יארחו, אבל אתמול (שלישי) המנשאפט הפסידו 2:0 לקולומביה בגלזנקירכן, וסיימו שבוע של משחקי ידידות עם תיקו אחד ושני הפסדים. אחרי הדחה מוקדמת מהמונדיאל וקמפיין ליגת האומות מאכזב, המאמן האנזי פליק סופג אש.

"הצילו! פליק הורס את נבחרת גרמניה", נכתב ב"בילד" אחרי המשחק, "אחרי ה-3:3 נגד אוקראינה וההפסד 1:0 לפולין, הגיעה תקלה נוספת. הקולומביאנים שאפילו לא העפילו למונדיאל האחרון, היו יותר טובים והנבחרת ספגה שריקות בוז. גרמניה לא הצליחה להביע כל התנגדות למבוכה נוספת".

גרמניה לא כבשה בשני המשחקים האחרונים ואף אחד כבר לא זוכר את הפתיחה המשכנעת של פליק על הקווים: שמונה ניצחונות רצופים, מהם שבעה משחקים רשמיים. "צריך להודות ולהגיד את האמת: המצב דרמטי", אמר לאון גורצקה אחרי המשחק אמש, "קשה להסביר, שום דבר לא עובד והכול הולך נגדנו כרגע".

מאמן נבחרת גרמניה, האנזי פליק
אף אחד כבר לא זוכר את הפתיחה הטובה. פליק | אימג'בנק GettyImages, ANP

בגרמניה מצביעים על כך שלנבחרת אין מנהיגים ופליק התייחס לנושא אחרי המשחק: "אני לא חושב שזה נכון. יש לנו שחקנים עם תכונות של מנהיגות, אבל זה תהליך. טוב שקיימנו את משחקי ההכנה הללו, כי זה חלק מהתהליך. הוא עדיין לא הושלם. אני מבטיח לכם שבעוד כמה חודשים תראו נבחרת אחרת לגמרי".

המנהל הטכני של הנבחרת, כדורגלן העבר רודי פלר, גונן על פליק ורתח על השחקנים. בפגרת הנבחרות בעוד כשלושה חודשים גרמניה תשחק נגד יפן וצרפת ופלר אמר: "יש כמה שחקנים ששיחקו היום ולא יהיו כאן בספטמבר. פליק? הוא מנסה הכול. לא אנקוב בשמות של השחקנים, אתם תראו בספטמבר מי לא יוזמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי