1:6 לדורטמונד ו-0:8 ללברקוזן בגביע הגרמני, ורדר ברמן בחוץ

play
סבסטיאן האלר עם יוליאן בראנדט שחקני בורוסיה דורטמונד | GettyImages, Frederic Scheidemann
עלתה שלב בסטייל: דורטמונד הביסה 1:6 את שוט מיינץ מהליגה הרביעית 02:35

זאביצר כבש שער בכורה והאלר חגג צמד מול שוט מיינת, שחקני רכש הבקיעו גם בשמינייה של לברקוזן לרשת טאוטוניה. ויקטוריה קלן הדהימה עם 2:3 בדקה ה-94 על נציגת הבונדסליגה

(גודל טקסט)

בזמן שבאיירן מינכן ור.ב. לייפציג מתכוננות לסופר קאפ שייערך הערב (שבת, 21:45, ספורט1) המתחרות שלהן שיחקו בסיבוב הראשון בגביע הגרמני. בורוסיה דורטמונד לא התקשתה להביס 1:6 בחוץ את שוט מיינץ מהליגה הרביעית ואילו באייר לברקוזן מחצה בהמבורג 0:8 את טאוטוניה אוטנסן, גם היא מהליגה הרביעית, בעוד ורדר ברמן הודחה במפתיע. גם בוכום הודחה לאחר שספגה 2:2 בתוספת הזמן והפסידה 4:1 לארמיניה בילפלד בדו-קרב מהנקודה הלבנה.

שוט מיינץ – בורוסיה דורטמונד 6:1

ניצחון קליל לסגנית האלופה, שקיבלה שער בכורה מקשר הרכש מרסל זאביצר, אבל איבדה בגלל פציעה את הבלם ניקו שלוטרבק (29). יוליאן בראנדט בישל לסבסטיאן האלר (22) וכבש בעצמו (24), האלר השלים צמד עם השתלטות יפה בתוך הרחבה (35) אחרי שער מצמק של נילס גאנס (34) וזאביצר האוסטרי בעט בסיבוב אחרי כדור שנהדף מהשוער (57) והוסיף גם בישול לדונייל מאלן (80) שהכין לאחר מכן ליוסופה מוקוקו הצעיר (85).

מרסל זאביצר שחקן בורוסיה דורטמונד כובש שער בכורה
נכנס לעניינים עם שער. מרסל זאביצר | אימג'בנק GettyImages, Frederic Scheidemann

טאוטוניה אוטנסן – באייר לברקוזן 8:0

החבורה של צ'אבי אלונסו נהנתה במשחק בהמבורג. הבלם אדמונד טאפסובה נגח מקרוב את הראשון בדקה ה-16 וחלוץ הרכש ויקטור בוניפייס חגג שער בכורה אחרי הכנה של המגן אלכס גרימאלדו, שהגיע כשחקן חופשי מבנפיקה. אמין עדלי בישל עם הפאלש לפלוריאן וירץ (45+1), כבש בעצמו מהנקודה הלבנה (59) ואז בישל גם למגן הימני ג'רמי פרימפונג (68). המחליף הצ'כי אדם הלוז'ק ירה ממרחק את השישי (75), בישל ליונאס הופמן (81) שנרכש מבורוסיה מנשנגלדבאך ב-10 מיליון יורו וציין גם הוא שער בבכורה הרשמית, ובדקת הסיום השלים צמד.

ויקטוריה קלן – ורדר ברמן 2:3

המודחת הראשונה מהבונדסליגה הייתה ורדר ברמן, שאיבדה יתרון 1:2 אצל היריבה מהליגה השלישית והפסידה בדקה ה-94. אדום מוקדם של אמוס פייפר (11) סיבך את ורדר ברמן, אבל מרווין דוקש סידר יתרון (43) וניקלאס פולקרוג (77 בפנדל) החזיר אותו אחרי שוויון של דויד פיליפ (72). אבל קשרה של ויקטוריה קלן השלים צמד (79) ורגע לפני ההארכה דוני בוגיצ'ביץ' עט על כדור תועה ברחבה וקבע סנסציה.

ארמיניה בילפלד – בוכום 1:4 בפנדלים (2:2 ב-120 דקות)

המארחת שירדה לאחרונה עד לליגה השלישית, איבדה יתרון 0:2 ונגררה להארכה בעקבות שער של זימון צולר בדקה ה-91, אבל למרות זאת החזיקה מעמד עד לפנדלים ובהם דייקו שחקניה בכל ארבע הבעיטות שלהם. מנגד, פיליפ הופמן וקווין שטוגר החמיצו ולא היה צורך אפילו בבועט רביעי.

שחקני ויקטוריה קלן חוגגים
הפתעה בתוספת הזמן. שחקני ויקטוריה קלן חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Christof Koepsel

משחקים נוספים:

באלינגן – שטוטגרט 4:0 אלברסברג – מיינץ 1:0 אוברנוילנד – נירנברג 9:1 ינה – הרטה ברלין 5:0 דלמנהורסט – סט. פאולי 5:0 האלשר – גרויטר פירת 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי