היידנהיים רשמה ניצחון בכורה בבונדסליגה, קאמבק גדול לגלדבאך

play
צמד סידר לקבוצתו ניצחון. ארן דינקצ'י | אימג'בנק GettyImages
צפו: הארי קיין כבש ובישל, באיירן מינכן פתחה את הבונדסליגה עם 0:4 03:54

העולה החדשה איבדה יתרון 0:2, אבל צמד של ארן דינקצ'י סידר לה 2:4 מרשים על ברמן. דרמשטאדט הובילה 0:3 בדקה ה-33, היריבה איזנה ל-3:3

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בגרמניה נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. במפגש המוקדם היידנהיים רשמה ניצחון בכורה עם 2:4 על ורדר ברמן, העולה החדשה הנוספת דרמשטאדט סיימה ב-3:3 מלהיב עם בורוסיה מנשנגלאדבך.

ארן דינקצ'י הידנהיים
צמד סידר לקבוצתו ניצחון. ארן דינקצ'י | אימג'בנק GettyImages

היידנהיים – ורדר ברמן 2:4

אחרי ה-2:2 המחמיא נגד בורוסיה דורטמונד במחזור החולף, הידנהיים רשמה ניצחון בכורה מרשים מול קבוצה עדיפה עליה על הנייר. טים קליינדיינסט פרץ את הסכר עם פנדל מוצלח כבר בדקה החמישית ובישל לארן דינקצ'י את השני לפני המחצית. אלא שהאורחים חזרו משער של מרווין דוקש, שפספס פנדל וכבש את הריבאונד (49) ומיטשל וייזר השווה בדקה ה-64. אלא שהמארחת לא נבהלה מהקאמבק הזה וארן דינקצ'י החזיר אותה ליתרון כעבור ארבע דקות עם השני שלו ויאן בסטה חתם בדקה ה-76.

דרמשטאדט – בורוסיה מנשנגלאדבך 3:3

איזה משחק! העולה החדשה עלתה ל-0:3 מדהים כבר בדקה ה-33 והיתה בדרך הבטוחה להשיג ניצחון ראשון העונה, אך האורחת חזרה וגירדה נקודה עם קאמבק גדול במחצית השנייה. מרווין מחלם (8), מאטיי מגליקה (10) וטים סקארקה (33) כבשו ראשונים, לפני שג'ורדן סיבאצ'ו (56), פלוריאן נויהאוס (73) ותומאש צ'בנצ'ארה (77) איזנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי