ורדר ברמן למען משפחות הנעדרים: "עזרו למצוא את אוהדי הקבוצות"

play
שלט התמיכה של אוהדי ורדר ברמן | צילום מסך, .
דובר צה"ל: צה"ל בשליטה מלאה בעוטף עזה, לא היו הלילה חדירות מחבלים. 50 משפחות של חטופים עודכנו אין מחסור במזון ומים בישראל 10.10.23 02:21

הקבוצה הגרמנית שהביעה את תמיכתה בישראל, מנסה לסייע לאוהד הקבוצה, הרש-גולדברג פולין, שהיה במסיבה ברעים: "הוא פצוע וצריך עזרה רפואית דחופה". המועדון הוסיף ופנה בבקשה למצוא את ענבר היימן, אוהדת מכבי חיפה: "קהל שקרוב מאוד אלינו"

(גודל טקסט)

אחד הנעדרים מהטבח במסיבת הטבע שברעים, הרש גולדברג-פולין, עדיין לא נמצא נכון לערב יום שלישי. גולדברג-פולין, אזרחי אמריקאי אשר השלים את שירותו הצבאי השנה, נכח במסיבה בשבת, ומאז הוא וחבריו נעדרים עם חשש כבד כי נחטפו לתוך רצועת עזה. מלבד השיתופים הרבים בגופי התקשורת והרשתות החברתיות למצוא אותו, תמיכה הגיעה מכיוון מפתיע של ורדר ברמן, קבוצת הבונדסליגה הגרמנית.

גולדברג-פולין אוהד ורדר ברמן, והקבוצה שגילתה שהוא נעדר מאז הטבח במסיבה, שיתפה בחשבון הרשמי של המועדון בטוויטר: "עזרו להרש גולדברג-פולין! הישראלי הצעיר ואוהד הקבוצה נעדר. הוא היה בפסטיבל המוזיקה בדרום ישראל, שהותקף על ידי טרוריסטים וככל הנראה נלקח בשבי לעזה. הרש פצוע וצריך עזרה רפואית דחופה. הוא קרוב מאוד למועדון. בתחילת השנה היה במשחק הקבוצה עם החברים שלו בברמן. משפחתו מבקשת עזרה או כל קשר שיוכל לסייע להם".

הקבוצה צירפה גם בסיום הציוץ כתובת ובה ניתן לסייע למשפחה על כל פרט מידע, תמונה או כיוון שיסייע למצוא את הרש: [email protected].

בנוסף לגולדברג-פולין, בברמן קראו גם לסייע למצוא את ענבר היימן, אוהדת מכבי חיפה, המועדון המזוהה בברית אוהדים עם הקבוצה הגרמנית: "ענבר נעדרת מאז תקיפת החמאס בשבת. בת ה-27 סייעה בפסטיבל בדרום הארץ ונחטפה בידי טרוריסטים. ענבר היא אוהדת של מכבי חיפה. אוהדי המועדון קרובים מאוד לאלו של ורדר ברמן. הוא ידועה על ידי חבריה כאישה שתמיד מסייעת ועוזרת. אם מישהו יודע איפה ענבר או מזהה תמונה שלה, בבקשה צרו קשר. עזרו עם מידע בכתובת המייל [email protected]".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי