שחקן הבונדסליגה שיתף פוסט אנטי-ישראלי והתנצל: "לא קראתי את הטקסט"

play
קלאוס ג'אסולה שחקן דרמשטאדט | GettyImages, Christian Kaspar-Bartke
ממשיכה להבריק: לברקוזן הביסה 1:5 דרמשטאדט ושמרה על מאזן מושלם 02:29

קלאוס ג'אסולה מדרמשטאדט הדהד סטורי בו היה כתוב שישראל "מבצעת טיהור אתני": "לא בוחר צד בסכסוך, לבי נשבר על הילדים המתים". גם אל-גאזי שיתף פוסטים אנטי-ישראלים ולאחר מכן מחק

(גודל טקסט)

בעוד ראשי הבונדסליגה מתלבטים האם לערוך דקת דומיה לזכר הקורבנות בישראל במחזור הקרוב, אחד משחקני הליגה הסתבך עם פוסט מפוקפק למדי שהדהד ברשתות החברתיות. מדובר בקלאוס ג'אסולה מדרמשטאדט, ששיתף בסטורי שלו פוסט של תזונאית מדובאי ובו ניתן לראות מספר ילדות, מרחפות כמלאכיות מעל ההריסות של עזה, והוסיף אימוג'י של יונת שלום.

אלא שאף מילה בפוסט המקורי לא דיברה על מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס, על 1,400 הרוגים ישראלים, על למעלה מ-200 חטופים. "אתן מזכירות לנו שלעולם לא נהיה בטוחים בעולם עם מפלצות כמו ההנהגה הישראלית", נכתב שם בין היתר. "ישראל מבצעת פשעי מלחמה מדי יום, טיהור אתני, 50 אחוז מההרוגים הם ילדים והעולם מביט ולא עושה דבר. התקשורת מציירת את ישראל כקורבן".

"שיתפתי תמונה של ילדות מלאכיות ושמתי יונת שלום", אמר ג'אסולה ל"בילד". "האיור הזה מייצג היטב מה שאני מרגיש – אני מתאבל על הילדים החפים מפשע שנקלעים למתח במזרח התיכון בעשורים האחרונים. לא קראתי את הטקסט שלווה לפוסט, ועל כך אני מתנצל. אני לא אנטי-ישראלי ולא בוחר צד בסכסוך. כל מי שעוקב אחרי באינסטגרם יודע כמה שאכפת לי מילדים ברחבי העולם. לבי נשבר על המצב במזרח התיכון, זה כל מה שניסיתי להביע".

הסטורי ששיתף קלאוס ג'אסולה
הסטורי ששיתף ג'אסולה | אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

עוד בנושא

חברת הפרלמנט הצרפתי: "קארים בנזמה הוא סוכן תעמולה של חמאס" נשיא הפועל תל אביב: "היינו מעדיפים להיות קרובים לקהילה שלנו" בעקבות התבטאויותיו: האם גרנאדה תוכל לשחרר את שון וייסמן ללא פיצויים? בגרמניה ממליצים על דקת דומיה במשחקי הליגה "לזכר הקורבנות בישראל"

אמש פרסם כוכב מיינץ אנוואר אל-גאזי פוסט משלו, ובו כתב בין היתר: "מהירדן ועד הים, פלסטין תשוחרר". לאחר מכן שיתף פוסט בו נכתב: "איך העולם יכול לסבול את האנשים שעשו דברים כאלה לילדים?", לצד תמונה של מטוס צה"ל בעזה. אל-גאזי מיהר למחוק את הפוסטים השונים, בעוד מיינץ הודיעה כי תגיב לדברים היום (שלישי) – אך טרם עשתה זאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי