מועצת יהודי גרמניה: "מזראווי ירד מהפסים, נכשל בגינוי החמאס"

play
נוסייר מזראווי | GettyImages, Youssef Loulidi/Fantasista
ההרס שהותירו מחבלי חמאס בקיבוץ נירים 16.10.23 00:47

הארגון הגדיר את הודעת ההבהרה של המרוקאי כבלתי מספקת וגיבה את "הגישה ההולמת" של באיירן. בגרמניה מבקרים: לא תומכים בפרץ

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

המועצה המרכזית של יהודי גרמניה כלל לא הסתפקה בהודעת ההבהרה של נוסייר מזראווי אחרי לגבי מסריו הפרו-פלסטיניים, אבל מרוצה מהתנהלותה של באיירן מינכן בסוגייה שמאיימת על חדר ההלבשה של אלופת הבונדסליגה, בשל העובדה שגם השוער הישראלי דניאל פרץ נוכח בו.

היום (שלישי) הגיבה המועצה לדבריו של מזראווי בהודעה הבאה: "הפוסט שלו מהווה ירידה בלתי נתפסת מהפסים. למרבה הצער, מזראווי ממשיך להיכשל בגינוי מפורש של הברבריות מצד חמאס. באשר לבאיירן מינכן, מבחינתנו הגישה שלה הולמת עד כה".

אתמול הודיעה באיירן כי המגן יזומן לפגישה עם ראשי המועדון עם חזרתו ממשחקי נבחרת מרוקו, למרות שמזראווי כאמור הסתייג מהמסרים האנטי-ישראלים שפרסם בשבת והסביר יממה אחר כך ש"לא התכוון לפגוע באף אחד".

דניאל פרץ לצד נוסייר מזראווי
באיירן מינכן נקטה עמדה ברורה. פרץ ומזראווי | צילום מסך, אילוסטרציה

בגרמניה היה גם מי שביקר את באיירן מינכן אתמול, בייחוד לאור ההיסטוריה היהודית של הבווארים. ב"טאגשפיגל" נכתב: "יש אחריות על באיירן לשמור על פרץ. עכשיו זה הזמן. הם לא תומכים בו בדרך שהוא זקוק לה. כמועדון שמחשיב את עצמו כחלק מהצמרת העולמי, הוא חייב לשמש דוגמה. לאלופת גרמניה יש הזדמנות להפיץ את המסר 'לעולם לא עוד' לרבים, השחקנים צריכים להרגיש מחויבים להיסטוריה של באיירן וכל מי שלא יעשה זאת, אין לו מה לעשות שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי