1:3 לקלן בדרבי על מנשנגלדבאך, 2:5 לאוגסבורג בהיידנהיים

play
פלוריאן קיינץ, שחקן קלן חוגג | GettyImages, Leon Kuegeler
תצוגת תכלית: אוגסבורג הפכה פיגור כפול ורשמה 2:5 גדול אצל היידנהיים 02:30

קלן עלתה מעל הקו האדום עם ניצחונה הראשון העונה, צמד פנדלים לקיינץ. אוגסבורג הפכה פיגור כפול בבכורה הנפלאה של תורופ על הקווים

(גודל טקסט)

פ.צ. קלן ובורוסיה מנשנגלדבאך אמנם אינן מגיעות מאותה העיר, אך היריבות הגדולה הובילה לכך שהמפגשים ביניהן מוגדרים בגרמניה כדרבי לכל דבר. היום (ראשון), במחזור השמיני בבונדסליגה, הייתה זו המארחת קלן שחגגה בדרבי עם 1:3. מדובר בניצחונה הראשון העונה ובזכותו היא גם עלתה מעל הקו האדום אל המקום המוביל למבחנים בסוף העונה. גלדבאך מנגד עם פתיחת עונה חלשה והיא רחוקה רק שתי נקודות מיריבתה.

השער הראשון הגיע כבר אחרי תשע דקות מפנדל של פלוריאן קיינץ, ובדקה ה-63 ניקו אלבדי איזן את התוצאה בנגיחה. משם דברים החלו להשתבש עבור האורחת, ובדקה ה-70 בדיקת VAR הובילה לשליפת כרטיס אדום ישיר למאנו קונה, שהשאיר אותה בעשרה שחקנים.

כעבור ארבע דקות בלבד ביצע השוער מוריץ ניקולאס עבירה שהובילה לפנדל, אך הוא עצר את הבעיטה הרעה של קיינץ למרכז השער. השופט פסק על פנדל חוזר לאחר שניקולאס יצא מקו השער בזמן הבעיטה, ובדקה ה-76 קיינץ השלים צמד פנדלים בבעיטה החוזרת. בדקה הראשונה של תוספת הזמן לוקה ואלדשמידט קבע את תוצאת המשחק.

שחקני אוגסבורג חוגגים
קונצרט בחוץ. שחקני אוגסבורג חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein

במשחק שנעל את המחזור, אוגסבורג חגגה אצל העולה החדשה היידנהיים עם 2:5 ענק. המארחת הייתה בעננים כשטים קליינדינסט כבש בדקה ה-17 ויאן ניקלאס בסטה הכפיל כעבור דקה, וכמה שהיא טעתה. פיליפ טיץ צימק (29), ואז בדיוק כפי שהיידנהיים עשתה, אוגסבורג השלימה מהפך עם שני שערים בשתי דקות. ראשון היה מאדס ולנטין פדרסן שקבע 2:2 בדקה ה-41, וכעבור דקה השלים ארמדין דמירוביץ' את המהפך. במחצית השנייה המשיכה האורחת במתנה שלה למאמן יס תורופ במשחקו הראשון בתפקיד, כאשר פליקס אודוקאי (64) קבע 2:4 ואלביס רסבצ'אי קבע את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה בדקה ה-88.

משחקי המחזור התשיעי בבונדסליגה

באיירן מינכן – דרמשטאדט ר.ב. לייפציג – קלן לברקוזן – פרייבורג פרנקפורט – דורטמונד מנשנגלדבאך – היידנהיים ורדר ברמן – אוניון ברלין בוכום – מיינץ אוגסבורג – וולפסבורג שטוטגרט – הופנהיים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי