"יזדקק לחדר נוסף לכל הכדורים": בבאיירן נלהבים מעוד שלושער של קיין

play
הארי קיין | Christian Kaspar-Bartke/Bundesliga / Contributor
צפו: הארי קיין הפציץ שלושער, באיירן מינכן פירקה 0:4 את דורטמונד 04:10

האנגלי הפך לראשון לכבוש שלושה שערים בהופעת הבכורה בקלאסיקר אחרי ה-0:4 על בורוסיה דורטמונד, והספיק לנפץ עוד כמה שיאים. מולר פירגן ולמה טוכל נותר עצבני?

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

חמש שנים עברו מאז שבורוסיה דורטמונד ניצחה את באיירן מינכן במסגרת הליגה הגרמנית, וגם אתמול (שבת) המאזן נשמר אחרי הופעה ענקית של הארי קיין שבבכורה שלו בקלאסיקר הגרמני הוא כבש שלושער והוביל את האלופה ל-0:4 מהדהד בדרך לצמק את הפער מבאייר לברקוזן המוליכה ל-2 נקודות בלבד.

החלוץ האנגלי שהצטרף הקיץ לבווארים מטוטנהאם העלה את מאזנו העונה בבונדסליגה ל-15 שערים ב-10 משחקים, שזה הכי הרבה שערים אי פעם ב-10 המחזורים הראשונים של העונה עבור שחקן. בנוסף לכך, קיין הוסיף גם 5 בישולים והוא עומד על מאזן של מעורבות ב-24 שערים ב-14 המשחקים הראשונים שלו במועדון – שיא כל הזמנים.

זה היה השלושער השני ברציפות של קיין אחרי ההופעה ב-0:8 על דרמשטאדט, שם אפילו כבש שער מהחצי. נגד דורטמונד הוא גם לא התקשה והפך לשחקן הראשון לכבוש שלושער בהופעת הבכורה שלו בקלאסיקר.

הארי קיין באיירן מינכן
מנפץ שיאים. קיין | אימג'בנק GettyImages

תומאס מולר התייחס להופעה המדהימה של קיין, וכשנשאל בסיום המשחק על כך שחברו להתקפה לקח עוד כדור אחרי המשחק לחדר בית המלון ענה: "הוא בקרוב יזדקק לעוד חדר במלון לכל הכדורים האלה".

מי שהיה נראה עצבני לאורך המשחק וספג ביקורת רבה אחרי ההדחה המוקדמת מהגביע הגרמני, היה תומאס טוכל, שלא שכח את ההערות של שחקני העבר ופרשני "סקיי ספורטס גרמניה" בהווה, דידי המאן ולותר מתאוס: "למה ניצחנו היום למרות השברים בקבוצה והחוסר בהתקדמות ופיתוח של הקבוצה? שניהם יודעים. אני מאוד שמח על מה שהקבוצה עשתה, הכל היה נפלא. זאת הייתה הופעה נהדרת והגיע לנו לנצח ככה. ניצחנו 0:4 ועכשיו לעיתונאים יש זמן להפוך את זה ב-180 מעלות. תהנו, תעשו את העבודה שלכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי