אפילו לבנדובסקי מתגמד לעומתו: פתיחת העונה המפלצתית של קיין בבאיירן

play
הארי קיין | Daniel Kopatsch / Contributor
צפו: הארי קיין הפציץ שוב, באיירן מינכן ניצחה 2:4 את היידנהיים 02:47

החלוץ הפך לראשון אי פעם שכובש 17 שערי ליגה ב-11 מחזורי הפתיחה וכבר הבקיע יותר ממלך השערים בכל העונה שעברה. כעת, בגרמניה תוהים אם הוא ישבור את השיא של הפולני (41 שערי ליגה). המספרים והתגובות

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

הארי קיין עלה לא מעט כסף לבאיירן מינכן, ששילמה עליו בסביבות 100 מיליון יורו לטוטנהאם. אלא שאחרי פחות מחצי עונה כבר אפשר להגיד שהוא היה שווה כל שקל, או כל יורו במקרה הזה. עם הצמד שלו אמש מול הידנהיים, קיין חצה כבר את רף 20 השערים בבאיירן, כשאנחנו רק בתחילת נובמבר. זו כבר העונה העשירית בקריירה שלו שהוא כובש לפחות 20 שערים, כשרק בבונדסליגה יש לו 17 שערים ב-11 מחזורים בלבד. רק לשם המחשה, מלך שערי הבונדסליגה בכל העונה שעברה כבש 16 שערים (כריסטוף אנקונקו וניקלאס פולקרוג).

כעת, בגרמניה עוסקים בשאלה האם קיין יצליח לשבור את השיא המדהים בפני עצמו של רוברט לבנדובסקי, שכבש בעונה אחת בבאיירן 41 שערי ליגה. לותר מתיאוס, אגדת העבר של באיירן, ניבא שהאנגלי יעשה את זה ואמר: "אם הוא לא ייפצע, הוא בהחלט ישבור את השיא הזה". מיותר לציין, או שלא, שקיין הוא השחקן הראשון אי פעם בבונדסליגה שכובש 17 שערים ב-11 מחזורי הפתיחה.

קיין בעצמו בכלל פרגן ללירוי סאנה, שבישל לו את שני השערים ונבחר גם לאיש המשחק מול הידנהיים: "אני אוהב לשחק איתו, יש לנו חיבור מצוין על המגרש ומחוץ למגרש. הוא שחקן נפלא, כנראה השחקן הכי טוב שלנו העונה".

הארי קיין באיירן מינכן
עוד הופעה שוברת שיאים. קיין | אימג'בנק GettyImages

באיירן מינכן – היידנהיים 2:4

גם קיין התייחס לשאלה אם הוא יוכל לשבור את השיא של לבנדובסקי ואמר: "זו שאלה טובה, כנראה אשאל על זה כל העונה. אבל יש עוד הרבה זמן לשחק". "הגבנו טוב לשוויון שלהם", הוסיף קיין, "אני ממש נהנה לשחק בקבוצה הזו. הגוף שלי רגיל לעומסים מהפרמיירליג, אבל זה היה שבוע קשה".

אלא שלמרות הניצחון, באיירן יכולה לאבד שוב את הפסגה לבאייר לברקוזן, אם זו תנצח בבית את אוניון ברלין. תומאס טוכל התייחס למאבק האליפות ואמר: "עבורנו מדובר במאבק נגד עצמנו ונגד הציפיות. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולא בשום דבר אחר. אנחנו רוצים לנצח, לנצח ולנצח. הליגה פתוחה השנה, שטוטגרט נראית טוב וגם לייפציג, לברקוזן ודורטמונד".

למי ששכח, באיירן הגיעה למחזור הסיום בעונה שעברה כשהיא במקום השני, אך ניצלה מעידה מפוארת של בורוסיה דורטמונד וזכתה בתואר בזכות שער ניצחון של מוסיאלה נגד קלן בדקה ה-89.

המחזור יסתיים ביום ראשון כאשר באייר לברקוזן תארח את אוניון ברלין, ורדר ברמן את איינטרכט פרנקפורט ור.ב. לייפציג את פרייבורג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי