מי אם לא הוא: הארי קיין שוב כבש, 0:1 לבאיירן מינכן בקלן

play
הארי קיין, חלוץ באיירן מינכן | רויטרס
מי אם לא הוא: הארי קיין כבש, באיירן מינכן ניצחה בקלן 01:42

האנגלי הבקיע את שערו ה-18 ב-12 מחזורי בונדסליגה, הבווארים ללא דניאל פרץ חגגו באצטדיון "ריין אנרג'י" משחק עשירי ברציפות ולפחות זמנית עלו לפסגה. המארחת נותרה במקום האחרון

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) עם הניצחון הדחוק של באיירן מינכן 0:1 בחוץ על פ.צ. קלן משער של מי אם לא הארי קיין, שבמהלך אופייני חגג את שערו ה-18 בליגה הגרמנית.

דניאל פרץ לא נכלל בסגל לאור העובדה שהפך לשוער השלישי של הקבוצה, אבל גם בלעדיו הבווארים השיגו את ניצחונם השישי ברציפות במסגרת הליגה ולפחות זמנית עקפו את באייר לברקוזן והתבססו בראש הליגה עם יתרון נקודה. לברקוזן, אגב, תתארח מחר ב-16:30 אצל ורדר ברמן ותוכל לחזור לפסגה.

הארי קיין, חלוץ באיירן מינכן
ה-18 שלו בבונדסליגה. הארי קיין | רויטרס

היה זה הניצחון העשירי ברציפות של באיירן מינכן באצטדיון "ריין אנרג'י" של פ.צ. קלן וזהו רצף ההפסדים הארוך ביותר של המארחת מול כל קבוצה כלשהי בליגה הגרמנית. כאמור, קיין הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-20, לאחר התקפה מתפרצת שבה התמקם מצוין ברחבה וכבש מכדור חוזר שהורחק מקו השער אחרי ניסיון של אריק מקסים שופו-מוטינג. בעוד באיירן שבה למקום המוכר לה בפסגה לפחות עד מחר, פ.צ. קלן תסגור שבוע נוסף במקום האחרון עם שש נקודות בלבד במאזנה.

משחקי יום שבת בגרמניה:

בורוסיה דורטמונד – בורוסיה מנשנגלדבאך פרייבורג – דרמשטאדט אוניון ברלין – אוגסבורג ורדר ברמן – באייר לברקוזן וולפסבורג – ר.ב. לייפציג איינטרכט פרנקפורט – שטוטגרט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי