"אם מולר מאמין שהוא יכול להיות שחקן הרכב, הוא צריך לעזוב את באיירן"

play
תומאס מולר שחקן באיירן מינכן | GettyImages, Alex Grimm
מי אם לא הוא: הארי קיין כבש, באיירן מינכן ניצחה בקלן 01:42

הגרמני הפך לשחקן ספסל תחת תומאס טוכל, לותר מתיאוס התייחס לעתידו: "לא רואה אותו פורש, הוא יותר מידי אוהב כדורגל". ב"סקיי" דווח כי הבווארים רוצים להאריך את חוזהו ושיונייטד "לא רצינית" לגביו

(גודל טקסט)

באיירן מינכן כבר הבטיחה את העפלתה לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון והערב היא תארח במשחק לפרוטוקול מבחינתה את קופנהאגן, שניצבת במקום השני ונאבקת עם מנצ'סטר יונייטד וגלאטסראיי על הכרטיס לשלב הבא.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, התייחס תומאס טוכל למעמדו של תומאס מולר בן ה-34, שעדיין לא פתח העונה בהרכב בליגת האלופות, כאשר גם בבונדסליגה הוא הוצב ב-11 רק ארבע פעמים. הערב מולר צפוי לפתוח. "כמובן שהוא לא מרוצה, אבל הוא תמיד יישאר שחקן מיוחד", הבהיר המאמן. "הוא יודע שהוא תמיד יכול לפתוח בהרכב ומודע לכבוד שיש לי אליו. תומאס הוא אגדה בבאיירן מינכן, כך שאני מבין את הדיון התקשורתי".

תומאס מולר | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein

למרות גילו והירידה במעמדו, העיתונאי הגרמני הבכיר פלוריאן פלטנברג מדווח שבאיירן פתוחה מאוד להאריך את חוזהו מעבר לשנת 2024 וכי בשבועות הקרובים הצדדים צפויים להאיץ את המגעים. "הסיטואציה תחת טוכל קשה, אבל מולר הוא אגדת מועדון", צייץ פלטנברג והתייחס לשמועות על מעבר אפשרי לשדים האדומים: "מנצ'סטר יונייטד לא מספיק רצינית ולא מתכוונת להחתים אותו, לא בינואר ולא בקיץ".

כוכב העבר לותר מתיאוס ניתח את הסיטואציה: "זה נראה שדוחקים אותו החוצה מהמועדון בהדרגה. כל מה שיוצא מבאיירן לגביו לא תואם את מה שאנחנו רואים שבוע אחרי שבוע. קשה להתמודד עם המצב הזה וקשה להיות מרוצה ממנו. האוהדים עוסקים בנושא הזה המון, אבל טוכל צריך לפעול לפי האמונה שלו כמאמן. למולר יש "בונוס" על כל מה שהוא תרם למועדון לאורך השנים, אך זה לא מספיק בשביל לזכות באמון המאמן".

מתיאוס התייחס לעתידו של מולר: "אני לא מדמיין את תומאס מודיע על פרישה, הוא אוהב כדורגל יותר מידי. בבאיירן הוא כבר לא יקבל את הדקות שקיבל לפני שנתיים. אם יש לו את הביטחון שהוא יכול לשחק כמו בעבר ולהיות שחקן הרכב על בסיס קבוע, הוא צריך לעבור למועדון אחר. קשה לדמיין את מולר עוזב את באיירן, אבל גם היה קשה לדמיין את הארי קיין עובר למינכן, למרות שהוא צעיר ממנו בשלוש שנים".

הארי קיין לצד תומאס מולר באיירן מינכן | אימג'בנק GettyImages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי