דניאל פרץ צפוי לעזוב את באיירן מינכן, ששוקלת להפתיע ולשנות כיוון

play
שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ | אימג'בנק GettyImages, Ahmad Mora
בשירות באיירן מינכן. צפו: דורטמונד החזיקה מעמד וסחטה 1:1 מול לברקוזן 02:21

דיווח: הבווארים לא פוסלים אפשרות להאריך את חוזהו של אלכסנדר נובל שמצטיין בשטוטגרט ורואים בו כאחד משלושת המועמדים להחליף את נוייר ב-2025. הישראלי ש"תולים בו תקוות" יושאל בסיום העונה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אלכסנדר נובל ושטוטגרט חווים עונה מצוינת ומדורגים במקום השלישי בבונדסליגה אחרי 13 מחזורים, בהם השוער שהצטרף בהשאלה מבאיירן מינכן ספג 15 שערים, כאשר רק שלוש קבוצות בגרמניה הוציאו פחות כדורים מהרשת מהם: באייר לברקוזן, באיירן מינכן ור.ב לייפציג.

העיתונאי הבכיר פלוריאן פלטנברג מ"סקיי" גרמניה טוען שבאיירן לא שוללת אפשרות להאריך את חוזהו של נובל מעבר לשנת 2025 ומדובר ברעיון שנשקל בחיוב על ידי שני הצדדים. השוער הגרמני בן ה-27 מרשים עד כה העונה את ראשי אלופת גרמניה, שמחשיבים אותו כמחליף אפשרי למנואל נוייר בקיץ 2025 – כל עוד הוא יצליח לשמור על רמה גבוהה לאורך זמן.

במקביל דווח כי שטוטגרט מבחינתה מעוניינת לרכוש אותו מבאיירן בקיץ. השוער עצמו לא שולל את האפשרות, אך הוא עדיין לא קיבל החלטה והדברים יתבהרו במהלך 2024. תג המחיר שלו מוערך בכ-12 מיליון יורו, כאשר קבוצות נוספות מגרמניה ומחוצה לה מביעות בו עניין רב.

לפי פלטנברג, אם נוייר היה מחליט לפרוש ב-2025, נכון לעכשיו, יש שלושה מועמדים מובילים לתפוס את מקומו: נובל, גרגור קובל מבורוסיה דורטמונד ומייק מניאן ממילאן. לסיום ציין העיתונאי הגרמני כי באיירן "תולה תקוות גדולות גם בדניאל פרץ, שצפוי לצאת להשאלה בסיום העונה". כידוע ובדומה לנובל, השאלה אינה מבטיחה חזרה לבאיירן והדברים יהיו תלויים בישראלי וביכולת שיציג בעונה הבאה.

כזכור, נוייר וסוון אולרייך חתמו לאחרונה על חוזיהם החדשים במועדון עד קיץ 2025 והם אמורים להמשיך כשני השוערים הבכירים של הבווארים גם בעונה הבאה. נובל כזכור הצטרף לבאיירן בקיץ 2020 כשחקן חופשי משאלקה ונחשב על ידי רבים ליורש של נוייר, אך הדברים לא הסתדרו כפי שהצדדים ציפו והוא רשם הופעת ליגה אחת, כשאת שאר הזמן בילה בהשאלות למונאקו ולשטוטגרט.

שוער באיירן מינכן, מנואל נוייר | GettyImages, Alexander Hassenstein

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי