אראוחו הפך למטרת העל של באיירן: "טוכל שוחח איתו בטלפון"

play
רונאלד אראוחו ברצלונה | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.12 08:15

הבווארים נחושים לצרף את בלם ברצלונה, ו"לא משנה להם מה המחיר". המאמן והמנהל המקצועי הבהירו לו בשיחה: רוצים אותך בדחיפות

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן מעוניינת לחזק את החלק האחורי, והמטרה מספר אחת שלה היא שאפתנית במיוחד. לפי דיווח של פלוריאן פלטנברג, מהעיתונאים הבכירים בגרמניה, האלופה חפצה בשירותיו של רונאלד אראוחו מברצלונה, כאשר המאמן תומאס טוכל והמנהל המקצועי כריסטוף פרוינד כבר שוחחו איתו בטלפון ביום שישי.

טוכל הבהיר לבלם האורוגוואי שהוא זקוק לו בדחיפות וישמח שההעברה תקרה כבר בחלון שנפתח בחודש הבא או לחילופין בסיום העונה, כך לפי הדיווח. לבאיירן מינכן "לא משנה המחיר", היא מוכנה לשלם סכום עתק כדי להנחית את שחקנה של ברצלונה באליאנץ ארנה ומודעת לכך שמדובר במשימה מורכבת שכעת תלויה בשחקן עצמו. ראוחו חתום עד שנת 2026 בקטאלוניה, ואלופת ספרד לא צפויה לוותר בקלות על אחד השחקנים החשובים בקבוצה.

העובדה שבאיירן מוכנה לשלם כל סכום כדי להשלים את העסקה היא חריגה, שכן הבווארים אינם נחשבים לבזבנים ופזרניים בחלון ההעברות בהשוואה לקבוצות הפרמיירליג, למשל. באיירן שברה הקיץ את שיא ההעברות שלה כשרכשה את הארי קיין מטוטנהאם תמורת 100 מיליון יורו, וזו הייתה הפעם הרביעית בלבד שהיא משלמת 50 מיליון יורו ומעלה עבור שחקן. שלוש הפעמים הקודמות, אגב, היו עבור שחקני הגנה בדיוק כמו אראוחו – לוקאס הרננדז, מתייס דה ליכט וקים מין-ג'ה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי