יותר משבעה מלכי שערים של עונה שלמה: המספרים המטורפים של קיין

play
שחקן באיירן מינכן הארי קיין | GettyImages, Daniel Kopatsch
בלתי ניתן לעצירה: צמד לקיין ב-0:3 של באיירן על שטוטגרט המפתיעה 01:24

כוכב באיירן מינכן עם 20 כיבושים ב-14 מחזורים, והוא בכלל "הרגיש כאילו עבר נצח נצחים מאז השער האחרון". מוסיאלה: "הוא מדהים"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

למשחק מול שטוטגרט אמש (ראשון), הגיע הארי קיין עם בצורת לא אופיינית עבורו העונה – לא פחות משני משחקים רצופים ללא כיבוש. הבצורת הזו נקטעה אחרי 90 שניות בלבד. במחצית השנייה דאג להשלים צמד, ובכך נכנס לספרי ההיסטוריה של הבונדסליגה, כשחקן שנזקק להכי מעט משחקים להגיע ל-20 משחקי ליגה.

כוכב נבחרת אנגליה עשה זאת ב-14 משחקים בלבד. לשם השוואה, השיא הקודם היה שייך לאווה זלר האגדי, שנזקק ל-21 משחקים כדי לעשות זאת. ארלינג הולאנד היה זקוק ל-22 משחקים. קיין הוא כמובן השחקן הראשון בחמש הליגות הבכירות שמגיע ל-20 שערים, וגם השחקן הראשון שמעורב ב-25 שערים בחמש הליגות הבכירות ביבשת.

בקצב הזה, ניתן רק להניח שחלוץ באיירן מינכן ישבור את השיא של רוברט לבנדובסקי, שהרשית 41 פעמים באותה עונה ב-2020/21. את מלכי השערים של העונה שעברה (ניקלאס פולקרוג וכריסטופר אנקונקו, עם 16 כל אחד), הוא כבר השאיר מאחור, ולמעשה, אחרי 14 משחקים, הוא כבש עקף שבעה (!) מלכי שערים אחרים בהיסטוריה של הבונדסליגה.

"זו כנראה היתה ההופעה הכי טובה שלנו העונה", אמר החלוץ, שהפך לשחקן השלישי בהיסטוריה שכובש 20 שערים במחצית הראשונה של העונה (קדמו לו גרד מול ולבנדובסקי). "רצינו להיות דומיננטיים, ידענו ששטוטגרט מסוכנת והגבלנו אותם למעט מצבים. זה נהדר לכבוש צמד ולעזור לקבוצה, כל מי שנכנס עשה עבודה נהדרת. זה הרגיש כאילו השער האחרון שלי היה לפני נצח נצחים".

"הוא שחקן מדהים, אני כל כך אוהב לשחק לצידו", החמיא ג'מאל מוסיאלה. "הוא לא רק סקורר, אלא גם מחלק מסירות מדהימות. הוא דוחף אותנו כקבוצה וזה נהדר שהוא איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי