העסקה שעשויה לשנות את הקריירה של דניאל פרץ ב-180 מעלות

play
שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ | אימג'בנק GettyImages, Ahmad Mora
צפו: הארי קיין סובב לחיבורים, באיירן מינכן ניצחה 1:2 בחוץ את וולפסבורג 01:41

ב"קיקר" נכתב כי הישראלי "מרשים באימונים ומוערך על ידי כל המועדון". בקיץ הוא ייצא השאלה שעשויה לקבוע האם הוא ישוב לבאיירן מינכן בתום החוזה של השוערים הראשונים, מנואל נוייר וסוון אולרייך

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחרי היציאה לפגרה, ב"קיקר" סיכמו את החצי הראשון של העונה של באיירן מינכן וניתחו את התרומה שלשחקני האלופה, שהעפילו לשמינית גמר ליגת האלופות ומדורגים במקום השני בליגה.

על דניאל פרץ הישראלי, שהצטרף הקיץ, נכתב באתר הנחשב: "כמספר 3, השוער שהגיע ממכבי תל אביב רשם רק הופעה אחת בגביע הגרמני ולא נדרש ליותר מכך. בן ה-23 מרשים באימונים ומוערך על ידי הקבוצה והמועדון. בקיץ הוא ייצא להשאלה על מנת לצבור דקות משחק".

כאמור, פרץ ייצא בתום העונה להשאלה ואם ירשים הוא עשוי לשוב לבאיירן בקיץ 2025, אז יגיעו לסיומם החוזים של נוייר ואולרייך הוותיקים, כאשר בשלב זה אין לדעת אם השניים ימשיכו במועדון גם לאחר המועד המדובר. בגרמניה נכתב כי נכון לרגע זה יש שלושה מועמדים מובילים לתפוס את מקומו של נוייר: אלכסנדר נובל שמושאל לשטוטגרט, גרגור קובל מדורטמונד ומייק מניאן ממילאן, אך בנוסף ציינו כי פרץ זוכה להערכה גדולה וגם הוא נלקח בחשבון על ידי ראשי המועדון.

ההצלה הראשונה של דניאל פרץ בבאיירן מינכן | אימג'בנק GettyImages, INA FASSBENDER/AFP

סוון אולרייך, שפתח את העונה כשוער הראשון וירד לספסל לאחר חזרתו של נוייר, זכה למחמאות: "בכל פעם שבאיירן צריכה את מספר 2 הנצחי, היא יכולה לסמוך עליו. הוא רשם שמונה הופעות ליגה, הצטיין במשחקי החוץ בליגת האלופות ונראה קצת פחות טוב רק במשחק מול לייפציג".

ומה באשר למנואל נוייר הוותיק שחזר מפציעה לא פשוטה? ב"קיקר" ניתחו: "מהרגע הראשון הוא נראה כמו אחד שלא נעדר 11 חודשים. הביטחון שלו הופך את הקבוצה לטובה יותר מכל הבחינות. כמו אולרייך, גם הוא האריך את חוזהו ועכשיו החזרה לנבחרת גרמניה לקראת היורו מתקרבת".

שוער באיירן מינכן, מנואל נוייר | GettyImages, Alexander Hassenstein

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי