דניאל פרץ יודע? מנואל נוייר יצא בהצהרה לגבי עתידו

play
דניאל פרץ, באיירן מינכן | GettyImages, Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto
בלתי ניתן לעצירה: צמד לקיין ב-0:3 של באיירן על שטוטגרט המפתיעה 01:24

השוער האגדי של באיירן מינכן מציג יכולת מצוינת אחרי ששב מפציעה ארוכה - ובגרמניה שאלו אותו מתי הוא מתכנן לפרוש מכדורגל

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחרי שבר ברגל ושלושה חודשים לפני יום הולדתו ה-38, מנואל נוייר לא מראה סימני האטה. שוער באיירן מינכן חזר מפציעה ארוכה ישירות להרכב ומציג יכולת ויציבות שאפיינו אותו לאורך כל הקריירה המרשימה שלו. בקיץ, הוא צפוי להיות השוער הבכיר של הנבחרת ביורו שייערך בגרמניה.

לקראת השנה החדשה, נוייר אמר לתקשורת הגרמנית: "2023 השפיעה עליי יותר מכל שנה אחרת. עבורי, זו הייתה שנה קיצונית. במבט לאחור, אני אסיר תודה על הרבה דברים, כולל הפחות טובים".

שוער באיירן מינכן, מנואל נוייר | GettyImages, Alexander Hassenstein

כשנשאל על המשך הקריירה שלו לאור גילו המתקדם ביחס לכדורגלן, נוייר הבהיר מה הקריטריונים המשמעותיים ביותר מבחינתו: "עדיין יש לי כמה מטרות ספורטיביות להשיג. מעולם לא אמרתי שאשחק כדורגל עד גיל 40 – אלא כל עוד אני נהנה, מוכיח שאני ראוי ומרגיש נחוץ".

כידוע, נוייר האריך לאחרונה את חוזהו בבאיירן עד קיץ 2025, אז הוא יהיה בן קצת יותר מ-39 ולא מן הנמנע שיחליט לתלות את הכפפות. במועדון הפאר כבר נערכים ליום שאחרי השוער האגדי, ובשלב זה המועמדים למלא את החלל הגדול שיותר הם אלכסנדר נובל שמושאל לשטוטגרט, גרגור קובל מדורטמונד, מייק מניאן ממילאן ודניאל פרץ שצפוי לצאת להשאלה בסיום העונה הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי