"לא מרוצה ממעמדו": מתייס דה ליכט עשוי להתאחד עם אקס אייאקס

play
שחקן באיירן מינכן מתייס דה ליכט | GettyImages, Alexander Hassenstein
באיירן חזרה מפגרת החורף עם 0:3 על הופנהיים, צמד למוסיאלה 03:47

ב"סקיי" נכתב שהבלם "פופולרי ואהוב" בחדר ההלבשה של באיירן מינכן, אך הוא לא מסופק מדקות המשחק ואינו שולל עזיבה בקיץ. "אם אריק טן האח לא יפוטר, מנצ'סטר יונייטד תהפוך למועמדת הבכירה להחתימו"

(גודל טקסט)

מתייס דה ליכט פתח רק בארבעה מתוך 16 משחקי הליגה של באיירן מינכן ובגרמניה כבר החלו רחשים ושמועות בנוגע לעתידו. ב"סקיי" גרמניה נכתב כי הבלם "מאוד פופולרי בקרב השחקנים ואנשי המועדון בשל הגישה והאופי שלו". עם זאת, נטען כי "ההולנדי אינו מרוצה ב-100 אחוז ממעמדו" וצויין כי הוא מודע להתעניינות הגוברת של הבאוורים בבלם ברצלונה, רונאלד אראוחו.

העיתונאי הגרמני הבכיר פלוריאן פלטנברג מדווח כי עזיבה בחלון ההעברות הנוכחי אינה נמצאת על הפרק מבחינת הצדדים, אך דה ליכט ובאיירן לא שוללים שהוא יעזוב בקיץ. לגבי יעד אפשרי מבחינת ההולנדי בן ה-24, שמחזיק בחוזה עד 2027 במינכן, טען פלטנברג: "אם אריק טן האח יישאר המאמן, מנצ'סטר יונייטד עשויה להפוך למועמדת הבכירה לצרפו".

מתייס דה ליכט
מתייס דה ליכט | Soccrates Images / Contributor

על פי אותו דיווח, דה ליכט נמצא כבר עכשיו ברשימות של השדים האדומים והעובדה כי הוא התאמן תחת טן האח באייאקס והשניים רשמו יחד הצלחה מקצועית גדולה, עשויה לסייע לשחקן לעבור לתיאטרון החלומות, אם כאמור הוא ובאיירן יחליטו להיפרד בתום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי