מאמן אוניון ברלין הכה את סאנה והורחק, באיירן התקרבה ללברקוזן

play
ננאד בייליצה מאמן אוניון ברלין מכה את לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן | רויטרס
צפו: מאמן אוניון ברלין הכה את לירוי סאנה והורחק, באיירן מינכן ניצחה 01:18

בייליצה פגע בפניו של שחקן הכנף בעימות בדקה ה-77, כשהאלופה ניצחה 0:1 במשחק ההשלמה וצימקה את הפער מהפסגה לארבע נקודות

(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי ההפסד הביתי המפתיע 1:0 לוורדר ברמן, באיירן מינכן יצאה מההלם עם ניצחון 0:1 על אוניון ברלין במשחק השלמה מהמחזור ה-13 וצימקה הערב (רביעי) את הפער ממוליכת הבונדסליגה באייר לברקוזן לארבע נקודות. בשבת מצפה לאלופה דרבי בחוץ מול אוגסבורג, שבוע לאחר מכן היא תארח את בורוסיה מנשנגלדבאך ואסור לה למעוד שכן בעוד שבועיים וחצי, ב-10 בפברואר, היא תתארח אצל לברקוזן למשחק העונה.

דניאל פרץ הפצוע כמובן לא נכלל בסגל של באיירן, כאשר תומאס טוכל החזיר להרכב את לאון גורצקה על חשבון אלפונסו דייויס. רפאל גריירו הפורטוגלי הוסט בעקבות זאת לעמדת המגן השמאלי אחרי ששיחק בקישור מול ברמן, אבל דווקא משם הוא הכריע את המשחק. פרדריק רונואו הציל במחצית הראשונה מול מתייס דה ליכט, דאיו אופמקאנו וג'מאל מוסיאלה והחזיק את אוניון ברלין במשחק, עד שגריירו הכניס להארי קיין שבעט לקורה, השתלט על הכדור החוזר ובניסיון השני שלו בעט עם הפאלש אל הרשת. זה קרה 30 שניות בתוך המחצית השנייה ו-30 שניות לבכורה של אריק דייר, שנכנס בהפסקה עקב פציעתו של אופמקאנו.

ננאד בייליצה מאמן אוניון ברלין מכה את לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן
איבד את הראש. ננאד בייליצה תוקף את לירוי סאנה | רויטרס

באיירן המשיכה לשלוט, תשע דקות לאחר מכן נפסל שער של קיין בגלל נבדל, אבל האלופה מעט נעקצה בדקה ה-72 כשלמזלה מנואל נוייר הוותיק והטוב היה שם כדי לעצור את ז'רום רוסיון. המאמן האורח ננאד בייליצה הורחק שתי דקות לאחר מכן, בעקבות עימות מוזר עם לירוי סאנה שכלל גם מכה לפניו של שחקן באיירן, שראה מנגד כרטיס צהוב. בייליצה צפוי לספוג עונש חמור בעקבות האירוע האלים.

אוניון רק שלוש נקודות מעל הקו האדום, כשהיא צריכה להשלים משחק נוסף מול מיינץ. באיירן עדיין עם מאזן נקי מהפסדים מול אוניון: שישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו מאז שהקבוצה מברלין העפילה לבונדסליגה לפני כחמש שנים.

רפאל גריירו שחקן באיירן מינכן חוגג שער
הכריע מעמדת המגן השמאלי. רפאל גריירו | רויטרס

המחזור ה-19 בבונדסליגה:

שישי, 21:30: איינטרכט פרנקפורט – מיינץ

שבת, 16:30: אוגסבורג – באיירן מינכן שבת, 16:30: וולפסבורג – קלן שבת, 16:30: הופנהיים – היידנהיים שבת, 16:30: ורדר ברמן – פרייבורג שבת, 16:30: שטוטגרט – ר.ב. לייפציג שבת, 19:30: באייר לברקוזן – בורוסיה מנשנגלדבאך

ראשון, 16:30: אוניון ברלין – דרמשטאדט ראשון, 18:30: בורוסיה דורטמונד – בוכום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי