אחרי פגישה בין טוכל להנהלת באיירן מינכן: הוחלט שהמאמן יעזוב בתום העונה

play
תומאס טוכל, מאמן באיירן מינכן | GettyImages, Alexander Hassenstein
צפו בכל השערים: באיירן מינבן שוב הובכה, לברקוזן ניצחה והגדילה את הפער 03:24

על רקע המשבר הגדול של האלופה, באיירן אישרה שאחרי פגישה "הוגנת" החליטו הצדדים להיפרד בקיץ הקרוב, שנה לפני תום חוזהו

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן אישרה כי על רקע המשבר הקשה מאמן הקבוצה ערך פגישה "הוגנת" עם ההנהלה והוחלט שיעזוב את המועדון בסיום העונה. באיירן במצב מדאיג מאוד גם באירופה וגם בליגה, בגרמניה עולים עוד ועוד דיווחים על מתיחויות בחדר ההלבשה וחוסר אמון של השחקנים במאמן, ההנהלה לכאורה מחפשת כבר מאמן חדש, אבל כעת נראה כי טוכל לא יפוטר ויסיים את העונה במועדון, וכצפוי, יעזוב בקיץ. לטוכל היה חוזה בבאיירן גם לעונה הבאה.

הקבוצה עברה ימים לא קלים, שהחלו עם תבוסה ללברקוזן במשחק העונה, ההפסד מול לאציו שסיבך אותם בשמינית גמר ליגת האלופות, ובסוף השבוע הבווארים הפסידו 3:2 בבוכום. לברקוזן המוליכה מובילה עליהם בשמונה נקודות כשנותרו עוד 12 מחזורים לסיום העונה, ומדובר בשבוע הכי גרוע שעבר על אלופת גרמניה ב-11 העונות האחרונות. בימים האחרונים פורסם על פיצוץ ועימות במנהרה בין קימיש לעוזר המאמן, ואיבה בינו לבין טוכל. עוד פורסם שבאיירן כבר מתכננת להיאבק מול ליברפול ולברקוזן על המאמן צ'אבי אלונסו לעונה הבאה.

טוכל בעצמו אמר אחרי ההפסד לבוכום שהוא לא מתכוון להתפטר ולהרים ידיים, ובמבחינתו ההפסד בבוכום היה שונה לגמרי משני הקודמים: "הפסדים כאלה אינם הוגנים, הרבה הלך נגדנו היום. אני מאמין שאם היינו משחקים את המשחק הזה עוד חמש פעמים, היינו מנצחים חמש פעמים". המאמן גם נשאל על הסיכויים לזכות באליפות, ושאב השראה מסגירת הפער מדורטמונד אשתקד: "אליפות? כרגע זה לא מאוד ריאלי, אבל בעונה שעברה קיווינו עד השנייה באחרונה וזה עבד. בגלל זה אנחנו ממשיכים להאמין גם עכשיו, אבל בשביל זה נצטרך לחזור לעצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי